Caviar, șampanie și mâncare cu stele Michelin la bordul avioanelor. Companiile aeriene se întrec să atragă tot mai mulți clienți în cabinele premium

cabina premium, avion Sursa foto: Unsplash

Companiile aeriene de la nivel global s-au întrecut în a aduce o serie de beneficii din ce în ce mai luxoase – de la caviar cât cuprinde la galerii de artă la bord – pentru a-i tenta pe cei cu putere de cumpărare mare să opteze tot mai mult pentru cabinele premium, în vreme ce alte îmbunătățiri stagnează, scrie Economedia, citând Financial Times.

Qatar Airways a început să ofere caviar, de obicei rezervat celor care cheltuiesc cel mai mult, la clasa întâi, clienților săi de la clasa business pe anumite rute. Săptămâna viitoare va lansa WiFi de mare viteză alimentat de tehnologia Starlink a lui Elon Musk.

Între timp, compania taiwaneză China Airlines a încheiat anul acesta un parteneriat cu un restaurant de trei stele Michelin pentru a oferi un meniu de degustare în timpul zborului.

Emirates, care afirmă că a cheltuit peste 1 miliard de dolari pe vinuri și șampanii în ultimii 16 ani, a promovat în acest an contracte pentru utilizarea exclusivă a unor vinuri de la producătorii de șampanie Moët & Chandon, Veuve Clicquot și Dom Pérignon.
„Companiile aeriene încearcă să găsească un punct de diferențiere pentru a atrage clienții și mizează pe consumul de produse soft pentru că este mai rapid iar lanțul de aprovizionare este mai rapid”, a declarat Jonny Clark, consultant al brandurilor companiilor aeriene.
Citește articolul complet aici.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *