Starbucks a lansat design-urile pentru paharele sale de sărbători din 2024, provocând reacții împărțite printre iubitorii de cafea. Selecția festivă include patru pahare viu colorate pentru băuturi calde, cu modele atrăgătoare ce evocă spiritul sărbătorilor, precum și un pahar pentru băuturi reci, decorat cu detalii albe inspirate de iarnă, conform Daily Mail.
Compania a dezvăluit designurile care vor fi disponibile începând de joi, 7 noiembrie, printr-un comunicat de presă. Pe Instagram, Starbucks a publicat un videoclip prin care a prezentat informații „din culise” despre cum au fost create noile modele.
„Elementele grafice includ ornamente de sărbătoare în stil vintage sau bomboane mentolate, care apar pe pahare și produse”, a scris compania. Kristy Cameron, directorul creativ Starbucks, a declarat: „Am vrut să împărtășim căldura cafenelei noastre și anticiparea revenirii paharelor roșii cu clienții și partenerii noștri”.
Unii fani Starbucks s-au arătat încântați de noile designuri și și-au exprimat entuziasmul în comentariile de pe Instagram. Starbucks a declarat pentru revista People: „Pentru mulți clienți, revenirea paharelor de sărbătoare Starbucks marchează începutul sezonului”.
Cu toate acestea, secțiunea de comentarii a arătat că nu toată lumea a fost plăcut impresionată de spiritul festiv. „Simt că, de la an la an, sunt din ce în ce mai puțin tematici de sărbătoare”, a scris un client dezamăgit. Cineva a spus clar că aceste pahare sunt „urâte”, iar mai mulți alții au cerut un design „mai tradițional” pentru anul viitor. „Aceste pahare nu evocă deloc spiritul sărbătorilor! Întoarceți-vă la «senzația» de sărbători”, a insistat un utilizator.
Starbucks a anunțat și o schimbare majoră: nu va mai percepe un cost suplimentar pentru laptele vegetal în băuturi
Printre modelele lansate se numără paharul „Warm Wishes”, cu buline multicolore ce imită luminile de sărbători și partea de jos a paharelor de cafea când oamenii își urează „noroc”. O altă variantă, paharul „Joyful Connection”, are cercuri cu dungi, care amintesc de tăvile pe care boabele de cafea prăjite se răcesc. Paharul „Lyrical Landscape” prezintă linii în spirală, ce reprezintă panglici și „dealurile verzi unde este cultivată cafeaua”. Varianta „Siren Chorus” este inspirată de modelele create atunci când se greblează boabele de cafea. Toate paharele pentru băuturi calde includ nuanțe de verde, roșu, alb și roz.
Înainte de a prezenta noile pahare de sărbători pentru 2024, Starbucks a anunțat și o schimbare majoră: nu va mai percepe un cost suplimentar pentru laptele vegetal pus în băuturi. Această decizie va reduce costul unor băuturi pentru clienți cu până la 10% și va intra în vigoare în aceeași zi cu lansarea paharelor festive.
„Aceasta este doar una dintre numeroasele schimbări pe care le vom face pentru a ne asigura că fiecare vizită la Starbucks merită”, a declarat CEO-ul Brian Niccol referitor la decizia legată de alternativele la lapte. Niccol, care și-a părăsit recent poziția de CEO al Chipotle Mexican Grill pentru a conduce Starbucks, a dezvăluit pentru CNBC o altă schimbare importantă – Starbucks va reveni la scrierea manuală a numelor clienților pe pahare.