„Cu cât ești mai slab, cu atât plătești mai puțin”. Un tip de ofertă pe care îl aplică un restaurant din Tailanda, punând clienții să treacă printr-un grijaj la intrare

restaurant din tailanda cu un sistem controversat de acces si reduceri foto: instagram.com@amonthego

O structură metalică, cu cinci spații de trecere, de la cea mai largă la cea mai îngustă, și reduceri la nota de plată în funcție de dimensiunea corporală a consumatorilor. Un sistem aplicat la intrare de restaurantul tailandez Chiang Mai Breakfast World și care naște controverse.

 

Visualizza questo post su Instagram

 

Un post condiviso da Amonthego (@amonthego15)

Practic, cu cât ești mai slab, cu atât ai o reducere mai mare, dar asta în funcție de spațiul prin care poți să te strecori, de la 5 la 20 de procente. Cine reușește să treacă prin cel mai strâmt spațiu, plătește cu 20% mai puțin, iar reducerea scade la 15%, 10% sau 5%, pe măsură ce trecerile devin mai largi. Cei care au nevoie de intrarea completă pentru a putea trece, marcată ironic cu mesajul „Sorry” deasupra barierei,  plătesc prețul întreg.

Despre acest sistem inevitabil controversat au povestit pe rețele doi creatori de conținut din Regatul Unit, într-un video devenit viral. Firește că într-o epocă dominată, pe de o parte, de body shaming, iar pe de alta, de body positivity, așa un sistem nu avea cum să nu genereze controverse, deși obiectivul inițial era cel de a smulge zâmbete.

Unii au făcut haz de necaz („Va trebui să plătesc dublu? Mă îndoiesc că pot trece prin intrarea cu preț întreg”), iar alții au spus că ar fi o idee bună pentru companiile aeriene sau pentru mijloacele de transport în comun. Dar majoritatea utilizatorilor au condamnat inițiativa restaurantului, acuzându-l de body shaming, din cauza discriminării evidente față de clienții mai corpolenți.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *