O structură metalică, cu cinci spații de trecere, de la cea mai largă la cea mai îngustă, și reduceri la nota de plată în funcție de dimensiunea corporală a consumatorilor. Un sistem aplicat la intrare de restaurantul tailandez Chiang Mai Breakfast World și care naște controverse.
Practic, cu cât ești mai slab, cu atât ai o reducere mai mare, dar asta în funcție de spațiul prin care poți să te strecori, de la 5 la 20 de procente. Cine reușește să treacă prin cel mai strâmt spațiu, plătește cu 20% mai puțin, iar reducerea scade la 15%, 10% sau 5%, pe măsură ce trecerile devin mai largi. Cei care au nevoie de intrarea completă pentru a putea trece, marcată ironic cu mesajul „Sorry” deasupra barierei, plătesc prețul întreg.
Despre acest sistem inevitabil controversat au povestit pe rețele doi creatori de conținut din Regatul Unit, într-un video devenit viral. Firește că într-o epocă dominată, pe de o parte, de body shaming, iar pe de alta, de body positivity, așa un sistem nu avea cum să nu genereze controverse, deși obiectivul inițial era cel de a smulge zâmbete.
Unii au făcut haz de necaz („Va trebui să plătesc dublu? Mă îndoiesc că pot trece prin intrarea cu preț întreg”), iar alții au spus că ar fi o idee bună pentru companiile aeriene sau pentru mijloacele de transport în comun. Dar majoritatea utilizatorilor au condamnat inițiativa restaurantului, acuzându-l de body shaming, din cauza discriminării evidente față de clienții mai corpolenți.