Răzvan Lucescu, imaginea campaniei „Grătar pentru toți și de toate pentru grătar”, lansată de Lidl România

Răzvan Lucescu este noua vedetă Lidl România Sursa foto: LIDL Romania

Răzvan Lucescu este noua vedetă Lidl România. Cunoscutul antrenor de fotbal face parte din noua campanie „Grătar pentru toți și de toate pentru grătar”, dedicată produselor pentru grătar.

În pregătirea startului sezonului tradițional de grătar care începe pe 1 mai, Lidl România lansează o ofertă dedicată tuturor pasionaților de grill. Prin noua campanie care îl are în prim plan pe Răzvan Lucescu, Lidl își invită clienții să descopere o gamă variată și extinsă de produse de carne special pregătite pentru grătar, și nu numai, disponibile în magazinele din toată țara.

Spotul, disponibil pe canalul de YouTube al Lidl România, surprinde atmosfera vibrantă a unui grătar în aer liber, evidențiind diversitatea produselor și încurajând gătitul împreună, ca o echipă. Campania subliniază angajamentul Lidl de a oferi produse de calitate la prețuri accesibile, transformând fiecare grătar într-o experiență memorabilă.

„Lidl România transformă gătitul cărnii la grătar într-un sport de echipă, cu un antrenor pe măsură: Răzvan Lucescu”

„În bucătăria românească, există o mare nedreptate când vine vorba de grătar: unul gătește, iar restul doar privesc. Dacă de obicei, ne comportăm ca o echipă doar atunci când mâncăm, este timpul să devenim o echipă și în fața grill-ului. Așadar, Lidl România transformă gătitul cărnii la grătar într-un sport de echipă, cu un antrenor pe măsură: Răzvan Lucescu. La grătar nu e loc nici pentru vedete care monopolizează jocul, nici pentru rezerve care stau pe margine. E loc doar pentru muncă în echipă, mai ales că oferta Lidl România include o varietate de produse, la cel mai bun raport calitate-preț, precum:

  • Mici vită-porc, un clasic al grătarului românesc, la numai 12,99 lei, caserola de 1 kilogram.
  • Cârnați grill de porc, disponibili la doar 9,99 lei, caserola de 500 g.
  • Aripi secționate, condimentate, gata de pus pe grătar, în marinade de usturoi sau boia, la un preț de 13,99 lei, caserola de 700 de grame.
  • Frigărui din ceafă de porc sau pastramă de oaie, la 14,99 lei, caserola de 300 de grame.
  • Brânză Halloumi  – numai bună de pus direct pe grătar – la prețul de 12,99 lei, 225 de grame.
  • Diverse salate, sucuri sau deserturi, precum înghețată cu caramel sărat sau macarons”, conform unui comunicat transmis de Lidl.

Produsele sunt disponibile în toate magazinele Lidl din România, de luni, 28 aprilie, până duminică, 4 mai, în limita stocului disponibil.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *