Patiseria Comteia, decorată timp de câteva zile în stilul ,,Emily in Paris”/Croissante gratis pentru clienți

Patiseria Comteia a fost decorată în stil parizian Sursă foto: Instagram / patiseria_piata_amzei_comteia

Cu ocazia lansării unui nou sezon al serialului ,,Emily in Paris”, patiseria Comteia de pe strada Piața Amzei a devenit gazda unei campanii de promovare Netflix, decorând localul în stil parizian și invitând clienții să se bucure de o experiență rafinată.

Patiseria Comteia, redenumită în perioada 15-18 august ,,Amzei Pâtisserie”, a fost deschisă prima dată în anul 1985, atunci când brutarul original al patiseriei Nea Mihai, s-a mutat la București împreună cu familia, începând afacerea.

În meniul localului, alături de celebra merdenea, a fost introdus ,,Emily Cuasont”, un croissant românesc cu influențe franțuzești.

Astfel că, oamenii stau la cozi pentru a prinde croissantul oferit din partea casei, în limita stocului disponibil, însă și pentru a face fotografii la decorul impresionat, inspirat din stilul parizian.

Patiseria a creat o atmosferă impresionată joi și vineri, bucureștenii având parte de Strett Fashion Photography și muzică live, continuând să ofere această experiență specială și pe parcursul weekendului.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *