Lidl România continuă expansiunea: 12 magazine noi și peste 250 de locuri de muncă în primele două luni din 2025

Sursa foto: Lidl Sursa foto: Lidl

Lidl România își accelerează extinderea, inaugurând 12 magazine noi în primele două luni ale anului 2025 și ajungând la un total de 377 de unități la nivel național. Această expansiune a generat peste 250 de locuri de muncă, retailerul având în plan deschiderea a încă 25 de magazine până la sfârșitul anului.

Noile unități Lidl sunt amplasate atât în orașe mari, precum Oradea, Cluj-Napoca, Suceava, Ploiești, Sibiu și Galați, cât și în localități mai mici, precum Cisnădie (județul Sibiu), Hârșova (județul Constanța) și Câmpina (județul Prahova). De asemenea, retailerul și-a extins rețeaua și în zone rurale sau orașe mai mici, deschizând magazine în comuna Bascov (județul Argeș), Hărman (județul Brașov) și Bolintin-Vale (județul Giurgiu).

Expansiunea Lidl nu se limitează doar la creșterea numărului de unități, ci include și dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii locali.

„Lidl România își menține astfel angajamentul de a investi în dezvoltarea durabilă și de a sprijini economia locală, aducând pe rafturile sale produse românești la cel mai bun raport calitate-preț și consolidând colaborarea cu furnizorii autohtoni”, se arată în comunicatul transmis de companie.

În ceea ce privește sustenabilitatea, retailerul implementează soluții pentru eficientizarea consumului de resurse în noile magazine. Un exemplu este unitatea recent inaugurată în Cluj-Napoca, parte a unui proiect de regenerare urbană, unde s-au utilizat tehnologii moderne, inclusiv un acoperiș verde, pentru respectarea certificării NZEB. Toate noile magazine Lidl sunt echipate cu sisteme de iluminat LED cu senzori de prezență și soluții de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, reducând astfel impactul asupra mediului.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *