Hotelurile chinezești se adaptează la reducerea cheltuielilor consumatorilor și firmelor, vânzând preparate gastronomice în aer liber, potrivit Reuters.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
La Beijing, Beiyuan Grand a amenajat tarabe unde porumbelul crocant prăjit se vinde cu 38 de yuani (23,04 RON), față de 58 de yuani (35,17 RON) în restaurant. De la lansarea pe 28 iulie, s-au vândut în medie 130 de porumbei pe zi, comparativ cu 80 anterior.
JW Marriott Chongqing, Hilton Wuhan Riverside și River & Holiday din Chongqing au implementat strategii similare, iar veniturile zilnice ale River & Holiday au crescut la 60.000 de yuani, echivalentul a 36.390 RON.
Specialiștii spun că măsura reflectă presiunile deflaționiste și reducerea cheltuielilor de lux în a doua economie a lumii, unde consumatorii rămân ezitanți.
Sursa foto: Pexels