Harrods vinde piersici din Fukushima la prețul de 30 de euro bucata: „Au o dulceață și suculență unice”. Fermierii japonezi încearcă să recâștige încrederea consumatorilor și să-și revitalizeze activitatea

piersici Fukushima Sursa foto: Eddie Mulholland pentru The Telegraph

Pentru prima dată, piersicile din Fukushima au ajuns într-un magazin de lux din Londra, care oferă aceste fructe prețioase, la propriu și la figurat cu 30 de euro bucata. Introducerea lor pe piața din Marea Britanie face parte dintr-un efort continuu de a reconstrui reputația regiunii după dezastrul nuclear din 2011, care a avut un impact de durată asupra percepției produselor alimentare din zonă.

Harrods, situat în exclusivistul cartier Knightsbridge din Londra, a început să vândă aceste piersici într-o cutie de cadou luxoasă, care conține trei bucăți la prețul de 80 de lire sterline. Vânzarea este realizată în colaborare cu o campanie promoțională organizată de Tokyo Electric Power Company (Tepco), care gestionează dezmembrarea centralei nucleare Fukushima Daiichi. Inițiativa are ca scop restabilirea încrederii în calitatea și siguranța produselor agricole din Fukushima și evidențierea bogatului patrimoniu agricol al regiunii.

Fukushima este al doilea cel mai mare producător de piersici din Japonia

26% din producția națională de piersici din Japonia provine de aici, iar fructele sunt cunoscute pentru gustul lor, rezultat al solului fertil și al climatului favorabil al regiunii. Piersicile vândute la Harrods sunt cultivate cu grijă pentru a obține dulceața lor excepțională, ceea ce a dus la o cerere mare atât în Japonia, cât și în străinătate.

Vânzarea acestor piersici în Marea Britanie face parte dintr-o campanie de promovare a producătorilor japonezi, începută prin Festivalul Japoniei de anul trecut de la Londra, unde piersicile din Fukushima s-au epuizat rapid. Acest succes a pus bazele introducerii lor la Harrods, unde clienții au arătat deja interes pentru achiziționarea acestor fructe premium.

În ciuda provocărilor cu care se confruntă sectorul agricol din Fukushima de la dezastrul din 2011, fermierii locali sunt hotărâți să recâștige încrederea consumatorilor și să-și revitalizeze producția, arată La Vanguardia.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *