Nestlé România, subsidiara locală a gigantului alimentar elvețian, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de aproximativ 1,5 miliarde de lei, în creștere cu 5% față de anul precedent. Cu toate acestea, compania a înregistrat pentru prima dată din 2018 o scădere a profitului net, scrie profit.ro.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
Rezultatul net s-a redus cu 7%, coborând de la 115,7 milioane de lei în 2023 la 107,9 milioane de lei în 2024. În paralel, și datoriile companiei au crescut semnificativ, de la aproximativ 180 de milioane de lei în 2023 la aproape 218 milioane de lei anul trecut.
La nivel mondial, Nestlé este cea mai mare companie din industria alimentară, activând în 190 de țări și având peste 300.000 de angajați. Portofoliul său cuprinde peste 2.000 de branduri cunoscute, printre care NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi®, Nesquik și JOE. În România, Nestlé este prezentă din 1995 și operează într-o gamă largă de segmente – de la cafea și dulciuri, la produse pentru nutriție infantilă și alimente pentru animale de companie.
Nestlé este compania cu cea mai mare cifră de afaceri din lume în domeniul alimentar și are sediul central în Vevey, Elveția, locul în care a fost fondată în urmă cu peste 150 de ani. Scăderea profitului în România se înscrie pe un trend general, compania elvețiană raportând în luna februarie o scădere a profitului la nivel mondial, pe fondul condițiilor economice slabe și al cererii reduse din partea consumatorilor, conform swissinfo.ch.