Economedia: Lanțul de cofetării Dulcinella a investit 100.000 de euro într-o nouă cofetărie în Capitală și a ajuns la 18 unități

economedia, cofeterie Sursa foto: Economedia

Lanțul românesc cu origini basarabene de cofetării și patiserii Dulcinella anunță că a investit 100.000 de euro într-o nouă unitate în București, prima lansată după rebrandingul rețelei, și ajunge astfel la 18 unități. Fondul care a cumpărat rețeaua în anul 2023 a investit 2,5 milioane de euro, iar compania își propune să finalizeze acest an pe break-even, ca din 2025 să treacă pe profit. De anul viitor, compania vrea să deschidă cofetării și în franciză, să crească livrările online și să intre în rețelele marilor retaileri.

Spațiul din zona Piața Romană – Piața Universității reprezintă a opta cofetărie din București, iar lucrările pentru lansarea acesteia au început în luna mai a acestui an. Noua unitate are în total 70 mp – dintre care 30 mp pentru servire – și expune aproximativ 150 de produse.

Dulcinella este un brand fondat în 2005 în Republica Moldova, iar din 2021 a intrat și pe piața din România. Rețeaua de cofetărie și patiserie este prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.

Citește materialul complet pe Economedia.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *