Lanțul românesc cu origini basarabene de cofetării și patiserii Dulcinella anunță că a investit 100.000 de euro într-o nouă unitate în București, prima lansată după rebrandingul rețelei, și ajunge astfel la 18 unități. Fondul care a cumpărat rețeaua în anul 2023 a investit 2,5 milioane de euro, iar compania își propune să finalizeze acest an pe break-even, ca din 2025 să treacă pe profit. De anul viitor, compania vrea să deschidă cofetării și în franciză, să crească livrările online și să intre în rețelele marilor retaileri.
Spațiul din zona Piața Romană – Piața Universității reprezintă a opta cofetărie din București, iar lucrările pentru lansarea acesteia au început în luna mai a acestui an. Noua unitate are în total 70 mp – dintre care 30 mp pentru servire – și expune aproximativ 150 de produse.
Dulcinella este un brand fondat în 2005 în Republica Moldova, iar din 2021 a intrat și pe piața din România. Rețeaua de cofetărie și patiserie este prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.