Detaliul, costisitor, la care nu se gândesc fermierii după implementarea unui proiect cu finanțare din fonduri europene / Horațiu Buzgău, Allu: Urmează costuri foarte mari ca să ajungi la consumatori și la raft

fonduri europene, allu, costuri, horatiu buzgau Horațiu Buzgău (Sursa foto: G4Food)

După ce termină implementarea unui proiect cu finanțare din fonduri europene, puțini oameni se gândesc la accesul la piață, la costurile necesare pentru a ajunge la clienții finali și la raft, potrivit lui Horațiu Buzgău, coordonator executiv al Allu.

Compania lui, care produce alune de pădure ecologice, a beneficiat de fonduri comunitare. „Cel mai mare cost a urmat după implementare și s-a bazat pe accesul la consumatorului final, accesul la raft, indiferent dacă ne raportăm la magazinele de profil, mă rog, naturism, băcăni, alte astfel de spații de vânzare sau magazine online”, a explicat, la un eveniment organizat de G4Food, Buzgău.

El a adăugat că Allu a cheltuit mulți bani pentru a-și face numele cunoscut pe piață.

„A costat foarte, foarte mult să ne creăm notorietatea din piață, să educăm consumatorul final, în măsura în care noi putem să facem acest lucru, pentru că am considerat din start că această etapă de promovare merge în paralel cu un proces de educare și informare. Lucruri care sună foarte bine teorie, dar în practică acestea costă destul de mult, în special pentru un actor economic”, a adăugat coordonatorul executiv al Allu.

Compania din Satu Mare vinde, printre altele, alune de pădure crude, prăjite, ciocolată cu alune, cremă din alune sau ulei din alune de pădure.

Citește și: Satu Mare: Producătorul Allu se pregătește să folosească un vehicul de peste 120.000 de euro pentru a culege alune de pădure bio / Mașina compensează deficitul de forță de muncă

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *