Cum promovează spaniolii fructul de avocado: au pus la drum un Avotruck care străbate țara și va ajunge la Madrid, la Fruit Attraction, unul din cele mai mari târguri de fructe din lume

avocado, Spania, Fruit Attraction foto: Freshplaza

Avocado va fi fructul – vedetă la cea de-a 16-a ediție a Târgului Fruit Attraction, organizat în perioada 8 – 10 octombrie, la Madrid. Pentru a promova acest fruct care a cucerit tot mai multe piețe în ultimul deceniu, un grup de inițiativă a pus în mișcare un Avotruck, un camion cu avocado, care va ocupa un loc proeminent în programul târgului. Camionul a plecat deja din Sevilla, capitala Andaluziei, regiunea invitată a evenimentului, informează Freshplaza.

„Pe 12 septembrie Avotruck-ul a pornit pe traseul pe care îl va urma prin Spania, în parteneriat cu sectorul de avocado. Anul acesta, avocado va fi fructul vedetă la IFEMA ( Fruit Attraction ), așa că sectorul s-a mobilizat la toate nivelurile, iar eu sunt încântat de ceea ce se realizează la nivel gastronomic,” a declarat Enrique García, CEO al Avolution Lab și participant la cursa Avotruck-ului. 

„Până acum, sectorul avocado s-a concentrat foarte mult pe sustenabilitate, inovație, tehnologie și protecția mediului, iar noi suntem foarte bucuroși de dorința de a impulsiona abordarea gastronomică, în care firma Avolution Lab este specializată.”

„În definitiv, producătorii de avocado cultivă fructul pentru a fi savurat de consumatori, așa că ne dorim ca oamenii să știe că există mii de moduri de a se bucura de avocado, iar noi facem acest lucru mergând acolo unde se află creativitatea gastronomică: în școlile de gastronomie.”

„Asta vom face cu Avotruck-ul. Vom vizita toate școlile de gastronomie care se înscriu și le vom aduce avocado pentru a promova utilizarea fructului în preparatele elevilor, care vor fi bucătarii viitorului.”

„S-a dovedit deja că avocado poate face parte dintr-un număr mare de rețete sărate, deși există încă o lume întreagă de descoperit, mai ales în ceea ce privește preparatele dulci,” spune Enrique.

„Deocamdată, am primit confirmarea că după ce a plecat din Sevilla, Avotruck-ul va vizita și Almeria, Madrid, Valencia, Barcelona, Huesca, Bilbao, San Sebastian și Pontevedra, și așteptăm alte confirmări.”

Călătoria Avotruck-ului se va încheia la Madrid, unde va participa la activitățile promoționale organizate de sectorul avocado pe durata celor trei zile ale târgului, care includ și demonstrații culinare realizate de Daniel del Toro, lansarea unui dosar digital care compilează toate beneficiile consumului de avocado și un congres internațional pentru profesioniștii din sector.

„Vom avea, de asemenea, finala Ligii Avocado, o competiție în care vor participa școlile de gastronomie vizitate de Avotruck. Bucătarii care au creat cele mai bune preparate cu avocado proaspăt în școlile lor își vor prezenta preparatele la Fruit Attraction în fața unui juriu, care va decide cine va fi campionul Ligii Avocado.”

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *