Clienții Bolt Food pot să-și comande cumpărăturile acum și din magazinele Carrefour Hipermarket și Market, disponibile în aplicație în 18 orașe din țară. De acum, Bolt le oferă clienților posibilitatea de a comanda 25.000 de produse, direct din aplicație, cu livrare la domiciliu, din 32 de magazine Carrefour. Prețurile și reducerile existente în rețeaua retailerului se vor aplica și pentru comenzile prin Bolt Food, anunță un comunicat emis de cele două companii miercuri.
Clienții pot să plaseze o comandă de alimente și produse între 08:00 și 21:00. Pentru a celebra lansarea Carrefour în aplicația Bolt Food, utilizatorii se bucură de livrare gratuită în limita a 5 km.
Prima fază a proiectului a inclus 5 magazine Carrefour, precum hipermarketurile din Constanța (Bd-ul Tomis, Nr. 391), Brașov (situat în incinta centrului comercial AFI Brașov), București (Orhideea, Splaiul Independenței, Nr. 210-210B), și formatele Carrefour Market din București (Str. Economu Cezarescu 34-42 și Str. Victor Brauner, nr. 29). La începutul lunii aprilie, proiectul a fost extins în 27 de hipermarketuri ale retailerului din Arad, Baia Mare, Brăila, București, Buzău, Cluj, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara.
„Odată cu lansarea pe Bolt Food România, ne propunem să le oferim clienților și mai multe opțiuni de acces la produsele Carrefour, pe care le cunosc deja, din confortul propriilor case. Suntem nerăbdători să sprijinim un ecosistem de servicii esențiale și alimentare mai larg, economisind timp prețios comunităților locale”, a declarat Cristiana Găvănescu, Bolt Market Senior Global Commercial Manager.
„Parteneriatul cu Bolt Food ne consolidează leadershipul în categoria de e-grocery și completează strategia noastră de unic retailer omnicanal, prin care rămânem conectați la nevoile clienților noștri prin multiplele formate de magazine și canalele de vânzare online. Am lansat acest proiect pilot în 5 magazine din București, Brașov și Constanța, și l-am extins rapid în alte 15 orașe din țară. Suntem încrezători că această inițiativă va aduce un plus de valoare pentru clienții noștri, oferindu-le acces rapid la produsele preferate, direct din aplicație, cu aceeași calitate, accesibilitate și diversitate cu care sunt deja obișnuiți în magazinele noastre”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
Pentru a comanda alimente și produse esențiale de la Carrefour, clienții care nu au încă aplicația Bolt Food instalată trebuie să o descarce și să-și creeze un cont. Apoi, pot să aleagă secțiunea „Alimente” din pagina de pornire a aplicației. După ce selectează brandul, vor putea să comande dintr-o selecție variată de alimente și produse. Clienții pot comanda și plăti comenzile de la Carrefour ca de obicei, fie cash, fie cu cardul.
În aplicația Bolt Food, clienții pot accesa 25.000 de produse din magazinele Carrefour, acoperind nevoile principale ale clienților atât pentru cumpărături rapide, cât și pentru coșuri mai mari. Aceștia pot selecta din 27 de categorii precum fructe și legume, lactate, brânzeturi și ouă, măcelărie și pescărie, băcănie, produse bio și pentru diete speciale, articole de curățenie și îngrijire personală, cosmetice, jucării, petshop, sport și timp liber sau cărți și papetărie, disponibile la aceleași prețuri ca în formatele fizice. De asemenea, toate ofertele promoționale ale retailerului sunt accesibile în timp real și în aplicație.
Bolt este o aplicație cu peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și peste 600 de orașe din Europa și Africa. Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt activează în România în 38 de orașe.
Carrefour România oferă clienților posibilitatea de a cumpăra cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Tazz și Bolt sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și în top trei jucători de pe piața de retail din România, având peste 17.000 de angajați. Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.