VIDEO | Alin Șerban, general manager Wolt România: „Comenzile de mâncare asiatică sunt în creștere. Vorbim de o tendință” / „Vrem să deschidem un hub tech la Timișoara. Într-un timp relativ scurt vom putea să creștem echipa existentă și să angajăm oameni noi”

Alin Șerbam, director general Wolt România Sursa foto: Wolt România

Wolt România va deschide un hub de tehnologie la Timișoara, al treilea la nivel global pentru compania de food delivery, după cele din Berlin și Helsinki. Anunțul a fost făcut miercuri de Alin Șerban, General Manager Wolt România, în cadrul unei conferințe de presă în care a subliniat atât potențialul echipei locale de IT, cât și evoluțiile recente din preferințele culinare ale românilor, cu accent pe mâncarea asiatică, aflată într-o ascensiune constantă.

„Sunt două hub-uri tech Wolt în lume – la Berlin și Helsinki – ceea ce înseamnă că, din nou, IT-ul românesc își arată valoarea. Echipa noastră din România va deveni un tech hub. Așa cum arată lucrurile acum, într-un timp relativ scurt vom putea să creștem echipa existentă și să angajăm oameni noi care să lucreze la proiectele Wolt”, a declarat Alin Șerban. În prezent, echipa tehnică locală numără 70 de dezvoltatori.

Șerban a precizat că filosofia companiei se bazează pe inovare internă, nu pe compararea cu competiția. „Pe partea de food delivery, diferența o face modul în care dispecerizezi comenzile, cât de bun e softul tău. Tehnologia contează, dar fără echipă nu funcționează. Hiperlocalizarea este esențială – ce funcționează în București nu e valabil automat în Tel Aviv sau Berlin”, a explicat el.

Alin Șerbam, director general Wolt România
Sursa foto: Wolt România

Tot mai multe comenzi de mâncare asiatică: „E o tendință”

Managerul Wolt România a remarcat și o tendință clară în preferințele culinare ale utilizatorilor: creșterea comenzilor de mâncare asiatică.

„În România, cea mai comandată rămâne shaorma, în timp ce în Slovenia e poke bowl-ul. Dar vedem o creștere foarte mare a segmentului de mâncare asiatică. Este clar un trend”.

Aplicația Wolt este activă acum în 34 de orașe din România

În prezent, aplicația Wolt este activă acum în 34 de orașe din România. Intrarea pe piața locală a venit după achiziția Tazz, prima astfel de mutare făcută de Wolt la nivel global – în mod obișnuit, compania deschide operațiuni „greenfield”.

„Am schimbat peste noapte hainele și gențile curierilor. Primul oraș lansat a fost Arad – nu a mers și am învățat din greșeli. (…) Nu ne-am așteptat la un număr atât de mare de comenzi. Am avut probleme pe partea de customer service și livrare, dar ne întoarcem către clienți, ne cerem scuze și oferim vouchere. Nu suntem aici pentru o lună, ci pentru zeci de ani”, a subliniat Alin Șerban.

Parteneriate și beneficii pentru utilizatori

Wolt continuă parteneriatul cu eMAG prin integrarea beneficiilor Genius în platforma proprie, iar clienții pot accesa și sistemul de loialitate Wolt+, care oferă livrări gratuite din zonele eligibile și oferte exclusive.

Wolt, parte a grupului DoorDash, este prezentă în peste 30 de țări și investește constant în dezvoltarea de tehnologii proprii de logistică, retail și soluții financiare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *