„Zexe Braserie” se rebranduiește și devine „Zelateria”: „Avem nume și haine noi, dar rămânem fideli acelorași valori care ne-au condus până aici”

ana consulea, zexe braserie, zelateria, cofetar Sursa foto: Zelateria

Zexe Braserie, afacerea lansată de Ana Consulea, Chef cofetar multi-premiat, devine Zelateria, după un amplu proces de rebranding inițiat în 2023, potrivit unui comunicat de presă.

Această schimbare marchează o nouă etapă în evoluția afacerii, iar noua identitate reunește toate liniile de business: Braseria (Aviatorilor 65, București), Laboratorul de cofetărie, Divizia de evenimente Private și Corporate, Gelateria Zelato (în Parcul Regele Mihai I).

„Am fost Zexe Braserie. Acum suntem Zelateria – Manufacturieri de gust, amintiri și atitudine. Avem nume și haine noi, dar rămânem fideli acelorași valori care ne-au condus până aici: dragoste pentru produs și oameni, sinceritate, autenticitate și consecvență. Vă invităm să descoperiți cofetăria românească așa cum o vedem noi – revigorată, echilibrată, elegantă și plină de emoție”, adaugă Ana Consulea, fondatoarea Zelateria.

Anul trecut, în urma unei investiții de 150.000 euro, Braseria a fost complet renovată. Zelateria a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 1.350.000 euro și perspective solide de creștere pentru 2024 cu minimum 15%.

Strategia pentru următorii ani este centrată pe consolidarea celor patru direcții principale ale afacerii, cu un accent deosebit pe segmentul de evenimente private și corporate, care continuă să câștige teren. Numărul evenimentelor a crescut cu 44% în primele 9 luni ale anului 2024 față de aceeași perioadă a anului trecut.

După absolvirea unei școli de cofetărie din Franța și doi ani de ucenicie, Ana Consulea și-a propus să aducă în contemporan vechi rețete românești, folosind tehnici moderne și ingrediente foarte atent alese.

„Dorința de a aduce „la modă” deserturi precum Savarina, Amandina sau Carpați a venit dintr-o pasiune profundă pentru cofetăria românească și din convingerea că aceste rețete clasice merită să fie redescoperite și apreciate din nou. Revitalizarea cofetăriei românești a devenit, de atunci, misiunea mea”, declară Ana Consulea, fondatoarea Zelateria.

Sursa foto: Zelateria

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *