Agroland Agribusiness cumpără o platformă agro-industrială pentru semințe și cereale în Mehedinți, într-o tranzacție de 2 milioane de lei

Agroland Agribusiness a cunpărat o platformă de semințe Foto: Flickr

Agroland Agribusiness, companie antreprenorială românească, parte a grupului Agroland, specializată în vânzarea de inputuri pentru agricultură, a achiziţionat o platformă agro-industrială pentru condiţionarea seminţelor şi cerealelor, situată în localitatea Şimian, judeţul Mehedinţi. Tranzacţia se ridică la 2 milioane de lei, transmite News.ro.

„Agroland Agribusiness (BVB: AAB), companie antreprenorială românească, parte a grupului Agroland, specializată în vânzarea de inputuri pentru agricultură, a achiziţionat o platformă agro-industrială pentru condiţionarea seminţelor şi cerealelor, situată în localitatea Şimian, judeţul Mehedinţi. Tranzacţia are o valoare de 2 milioane de lei şi a fost finanţată din fondurile proprii ale companiei”, anunţă compania.

Platforma achiziţionată de Agroland Agribusiness este situată pe un teren cu o suprafaţă de 8.257 mp şi include spaţii de stocare a cerealelor, o staţie de condiţionare a seminţelor (pentru cereale, floarea soarelui, porumb, dar şi alte categorii de seminţe), precum şi depozite pentru fertilizanţi şi pesticide în suprafaţă totală de peste 3.000 mp.

Un pas în dezvoltarea ofertei de produse, pentru companie

„Achiziţia platformei agro-industriale din Şimian reprezintă o etapă nouă pentru compania noastră, care devine producător de seminţe, oferind cadrul pentru dezvoltarea noii linii de business pentru producţia de genetică proprie a seminţelor şi cerealelor. Fructificarea acestei oportunităţi ne oferă o poziţie extrem de favorabilă în piaţă, având în vedere că soiurile exclusive care vor fi obţinute aici, de cereale şi alte tipuri de seminţe pentru agricultură, vor fi adaptate la specificul climei şi a pieţei din România. Prin colaborarea cu fermierii din portofoliul nostru, ne propunem să oferim soluţii care să le genereze acestora culturi superioare celor înregistrate în ultimii ani, în care seceta a afectat suprafeţe extinse de teren.

De asemenea, relaţia pe care o avem cu producătorii agricoli ne va permite să realizăm ajustările necesare pentru a maximiza randamentele pe care le obţin. În acelaşi scop, în lunile următoare vom derula investiţii pentru retehnologizarea echipamentelor existente în cadrul platformei, astfel încât seminţele şi cerealele să fie prelucrate utilizând tehnologii specifice, aducându-le la parametrii de calitate impuşi de standardele internaţionale”, a declarat Florin Radu, director general al Agroland Agribusiness.

Staţia de condiţionare reprezintă un nou pas în dezvoltarea ofertei de produse a companiei şi va funcţiona ca unitate specializată de pregătire, uscare, sortare şi tratare a seminţelor şi cerealelor, dar şi de împachetare şi stocare pentru vânzare în vederea utilizării la înfiinţarea de noi culturi. Producţia obţinută urmează să fie valorificată de Agroland Agribusiness pe piaţa internă.

Pesticide, semințe și combustibili, principalele inputuri comerializate

Acţiunile Agroland Agribusiness sunt listate pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti începând cu data de 15 iunie 2021 şi se tranzacţionează sub simbolul AAB.

Agroland Agribusiness este o companie antreprenorială românească, specializată în vânzarea de inputuri pentru agricultură. Compania activează în acest moment în zona de Sud a ţării, respectiv în judeţele Dolj, Olt, Mehedinţi, Argeş, Teleorman, Vâlcea, Gorj, Dâmboviţa, Ilfov, Ialomiţa, Giurgiu, Călăraşi, Tulcea, Brăila şi Constanţa. Principalele inputuri agricole comercializate de Agroland Agribusiness sunt fertilizanţii, pesticidele, seminţele şi combustibilii, astfel, compania comercializează întregul set de inputuri necesare fermierilor.

În plan secundar, Agroland Agribusiness este implicată şi în trading-ul cu cereale, activitate prin care achiziţionează cereale de la fermieri şi le valorifică către traderii mari care operează doar în puncte fixe sau doar în porturi. Astfel, Agroland Agribusiness operează ca un furnizor pentru fermieri, atât prin inputurile pe care le comercializează, dar şi ca potenţial cumpărător al culturilor fermierilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *