Conferința Foodture – Next in food culture va avea loc pe 8 octombrie. Liderii unora dintre cele mai mari lanțuri din foodservice-ul european ajung în premieră la București(Parteneriat)

foodture

În data de 8 octombrie, la InterContinental Athénée Palace Bucharest, va avea loc prima ediție a Conferinței Foodture –  Next in food culture, un eveniment dedicat profesioniștilor din industria ospitalității, preocupați de dezvoltare și inovație.

Evenimentul reunește lideri de top din HoReCa și industrii conexe care vor dezbate modul în care viitorul gastronomiei și al ospitalității va fi modelat de noile tendințe și provocări.

În premieră națională, vor ajunge astfel în România, în calitate de Keynote Speakeri, doi dintre cei mai importanți profesioniști din HoReCa internațională:

  • Jacek Trybuchowski, CEO L’Osteria

Jacek Trybuchowski conduce lanțul de restaurante L’Osteria, renumit pentru preparatele italiene autentice, în special pentru pizza și paste. Fondat în 1999 în Nuremberg, Germania, L’Osteria s-a extins rapid, ajungând la peste 170 de locații în 9 țări europene, inclusiv în Germania, Austria, Franța, Cehia și Marea Britanie. În 2022, compania a raportat o cifră de afaceri de 385 milioane de euro, cu aproximativ 6.500 de angajați, cu obiectivul de a ajunge la 300 de restaurante până în 2026. Datorită performanțelor înregistrate, L’Osteria a reușit să atragă investiții în valoare totală de peste 400 de milioane de euro.

  • Marta Pogroszewska, Managing Director la Gail’s Bakery

Marta Pogroszewska se află la cârma Gail’s Bakery, unul dintre cele mai renumite lanțuri de brutării artizanale din Marea Britanie, fondat în 2005. Până în acest an, sub brandul Gail’s sunt operate peste 130 de locații. Lanțul este cunoscut pentru produsele sale de panificație de înaltă calitate, preparate manual, dar și pentru atmosfera de brutărie de cartier pe care o promovează în fiecare locație. În ceea ce privește performanțele financiare, Gail’s a raportat în 2023 o cifră de afaceri de aproximativ 135 de milioane de lire sterline, o creștere semnificativă datorată expansiunii rapide și popularității produselor sale. Compania a atras și atenția investitorilor, obținând finanțări de peste 200 de milioane de lire sterline.

Celor doi invitați de renume internațional li se va alătura un invitat surpriză, care va explora o temă inedită pentru industrie: Spiritualitate în ospitalitate.

Biletele la conferință pot fi rezervate pe site-ul Foodture – Next in food culture

„Foodture reprezintă nu doar o platformă de discuții, ci un catalizator prin care ne dorim să atragem atenția profesioniștilor din plan internațional asupra efervescenței cu care se dezvoltă industria ospitalității din România. Ne-am propus să încurajăm schimbul de informații și bune practici, pentru a ajunge ca, în final, să exportăm către Vestul Europei nu doar profesioniști români, dar și branduri autohtone din industria HoReCa.

Pe 8 octombrie facem un prim pas important, primindu-i la București pe profesioniștii care au orchestrat unele dintre cele mai mari procese de fuziuni și achiziții din industria europeană de foodservice. Aceștia ne vor împărtăși perspectiva lor valoroasă asupra modului în care se remodelează peisajul HoReCa în plan internațional”, afirmă organizatorul Conferinței Foodture, Florin Maxim, fondator Hospitality Culture Institute.

Evenimentul se va încheia cu un panel de dezbateri și concluzii la care își vor aduce aportul unii dintre cei mai importanți lideri din industria HoReCa din România, dar și profesioniști din plan extern:

  • Călin Ionescu, CEO Sphera Franchise Group
  • Daniel Mischie, CEO City Grill Grup
  • Daniel Tisea, CEO Noodle Pack
  • Alfred Dauteuil, CEO Jerry’s Pizza
  • Radu Savopol, CEO 5 to go
  • Michał Kędzia, Partener în cadrul Enterprise Investors Poland

În cadrul acestui panel de dezbateri vor fi abordate perspectivele industriei HoReCa autohtone în cotext regional, urmând a fi oferită o perspectivă detaliată asupra provocărilor și oportunităților din anii următori.

 

Despre Hospitality Culture Institute:

Hospitality Culture (HCI) este primul institut independent de cercetare, training și consultanță din România care studiază piața și tendințele din industria HoReCa. HCI  reunește antreprenori și lideri din ospitalitate, precum și profesioniști din industrii conexe, cu scopul de a identifica tendințe cu impact economic, social, politic și cultural și de a împărțăși know-how și soluții aplicate. Cele mai importante proiecte ale Hospitality Culture Institute sunt Romanian Hospitality Awards, F&B Business Accelerator, National Food Service Research, Urbea Food Fest, F&B Innovation Camp și Intimate Roundtable Conversations.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *