8 produse din anii ’90 care nu mai există în magazine / Erau un deliciu la micul dejun, dar acum nu se mai găsesc

imagine cu rol ilustrativ / sursa foto: Freepik imagine cu rol ilustrativ / sursa foto: Freepik

Înainte ca ovăzul și pâinea prăjită cu avocado să fie nelipsite de la micul dejun, obiceiurile culinare ale americanilor din anii ’90 erau complet diferite. Granița dintre prima masă a zilei și dulciuri era aproape inexistentă. În acea perioadă, combinațiile neobișnuite, cum ar fi cerealele de ovăz cu bomboane sau consumul unei doze de sifon dimineața, erau absolut normale, iar brandurile celebre din Statele Unite încercau să se adapteze rapid noilor cerințe. Iată câteva produse pentru micul dejun din anii ’90 care nu mai există astăzi, notează Mashed.

Produse care au dispărut din magazine

Oreo O’s: Răsfățul matinal devenit un fenomen cult

„Prăjitura preferată a laptelui” a devenit un favorit imbatabil în 1998, când cerealele Oreo O au fost lansate de Post. Inițial, cerealele aveau o aromă simplă, dar în 2001, Post a adus un upgrade: fiecare O era umplut cu cremă Oreo, făcându-le și mai delicioase. De aceea, dispariția cerealelor în 2007 a fost un șoc pentru fanii săi.

Batoane Carnation pentru mic dejun

Deși au fost pe piață încă din 1975, batoanele Carnation și-au câștigat popularitatea în anii ’90 ca o alternativă convenabilă la băuturile instant. Cu arome variate, de la ciocolată și granola cu stafide până la scorțișoară și unt de arahide, aceste batoane au fost o opțiune ideală pentru micul dejun. Totuși, în 1997, vânzările lor au început să scadă, iar în ciuda unui rebranding în 1994, produsul a dispărut. Nestlé a încercat să readucă pe piață un produs similar, dar Carnation Breakfast Bars nu au fost înlocuite cu succes.

Cereale Waffle Crisp

Waffle Crisp, un alt favorit al anilor ’90, a fost un amestec de cereale dulci cu aromă de arțar, inspirate de rețetele tradiționale de vafe. Lansate în 1996, cerealele au avut un succes rapid, dar au fost întrerupte în 2018.

Sprinkle Spangles: mini prăjituri de zahăr

Cu o mascotă inspirată de desenele animate și un slogan pe măsură, „You wish it, I dish it”, Sprinkle Spangles a adus o explozie de culoare și dulceață la micul dejun. Cu cereale de porumb acoperite de stropi colorați, aceste cereale au devenit un favorit al copiilor din anii ’90. Însă, din cauza excesului de zahăr și a gustului prea dulce, Sprinkle Spangles au fost scoase din producție înainte de sfârșitul deceniului.

(articolul continuă mai jos)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:


Ștrudel Pastry Swirls de la Pop-Tarts

Pop-Tarts a încercat să își extindă oferta de produse cu Pastry Swirls, o variantă mai sofisticată a clasicelor lor prăjituri de mic dejun. Aceste ștrudele înghețate aveau forme circulare și arome tradiționale, cum ar fi „brânză și cireșe”. Deși au avut un debut promițător, au fost rapid înlocuite de produse similare și retrase din piață în cele din urmă.

Rulouri cu scorțișoară de la Burger King

În 1998, Burger King a lansat Cini Minis, niște rulouri delicioase cu scorțișoară și glazură, care au devenit rapid o gustare preferată la micul dejun. Din păcate, aceste dulciuri au dispărut la mijlocul anilor 2000, iar fanii lor au reacționat vehement. Petițiile au ajuns până pe change.org, iar Burger King a ascultat dorințele clienților, relansând Cini Minis în 2018, dar pentru o perioadă limitată. Din păcate, acest produs a dispărut din nou, lăsându-i pe fani cu un gust amar.

Vafe congelate Downyflake

Downyflake era o marcă de vafe congelate foarte populară în anii ’90. Deși au fost cumpărate de Pillsbury în 1995 și apoi redenumite Hungry Jack, vafele Downyflake au dispărut rapid din cultura micului dejun american. Până la finalul anilor ’90, Hungry Jack a încetat să le producă, iar vafele congelate au devenit simbolul unei alte ere.

Cereale Hidden Treasures

Lansate în 1993 de General Mills, Hidden Treasures erau cereale cu frructe ascunse, care ofereau o experiență surprinzătoare în fiecare pătrat. Deși conceptul era ingenios, mulți copii au ajuns să mănânce cerealele într-un mod obsesiv, iar acest comportament a contribuit la dispariția lor rapidă în 1995. Cerealele s-au dovedit prea „existențiale” pentru micul dejun.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *