Segmentul produselor ready-to-eat continuă să se extindă în România: Un nou producător local lansează ciorba la pungă

otrava in ciorba Sursa foto: Pexels/Cats Coming

Segmentul produselor ready-to-eat continuă să se extindă în România, atrăgând tot mai mulți jucători din industria alimentară. După ce Carmolimp a lansat anul trecut prima sa gamă de ciorbe la pungă, producătorul Vascar din Vaslui anunță intrarea pe același segment, printr-o investiție majoră în tehnologie, notează Economica.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Compania a investit un milion de euro în echipamente moderne de producție și ambalare pentru noua linie de produse ready-meals. Sub brandul Moldova în Bucate, Vascar lansează gama „Farfuriile Nutritive”, concepută și dezvoltată împreună cu medicul nutriționist Laura Davidescu.

Noile ciorbe au un termen de valabilitate de 21 de zile și se prepară rapid — fiind gata de consum în doar cinci minute.

„Prin această investiție și prin lansarea primei game de farfurii nutritive, Vascar intră pe piața de retail cu produse ready meals și își consolidează poziția de inovator în industria alimentară. Obiectivul nostru este să oferim consumatorilor soluții moderne, sănătoase și convenabile, adaptate unui stil de viață activ, dar și să extindem portofoliul cu produse dedicate partenerilor din HoReCa”, a declarat Vlad Ciuburciu, CEO Vascar, citat de Industriacărnii.ro.

Fondată în 1984 sub numele Industria Cărnii Vaslui, compania a evoluat dintr-o întreprindere din sistemul centralizat într-un business modern, cu o rețea de 20 de magazine proprii în orașe precum Vaslui, Iași, Huși, Negrești, Bârlad, Roman și Galați. Vascar are astăzi distribuție națională și exporturi pe trei continente.

Primele magazine Vascar au fost deschise în 1994, la trei ani după transformarea companiei în societate pe acțiuni. După privatizarea din 2000, businessul a intrat într-o etapă de dezvoltare accelerată, iar anul 2013 a marcat cel mai amplu proiect de rebranding din istoria companiei, atât la nivel corporate, cât și de produs.

În 2024, Vascar a raportat o cifră de afaceri de 117 milioane de lei, în scădere cu 17% față de cele 141 de milioane de lei înregistrate în anul precedent.

Prin lansarea gamei „Farfuriile Nutritive”, Vascar își propune să îmbine tradiția culinară moldovenească cu cerințele actuale ale consumatorilor urbani, care caută mâncăruri sănătoase, echilibrate și ușor de preparat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *