Un livrator din Suceava a fost înşelat de un aşa-zis client, care l-a contactat şi i-a cerut să depună bani la un aparat self-pay dintr-un magazin, promiţând că îi returnează când primeşte mâncarea, apoi nu a mai răspuns la telefon

Livrator din Sucevava, înșelat de un client Foto: Pixabay

Un bărbat care lucrează ca livrator în municipiul Suceava a fost înşelat cu peste 700 de lei de către un aşa-zis client care a plasat o comandă de mâncare cu livrare la domiciliu. Livratorul a fost contactat telefonic de către aşa-zisul client care i-a cerut să intre într-un magazin să îi cumpere ţigări, dar şi să depună bani la un aparat de tip self pay, promiţând că îi dă banii când primeşte mâncarea. Ulterior, aşa-zisul client nu a mai putut fi contactat, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Cercetările în acest caz au început după ce un sucevean în vârstă de 27 de ani a reclamat la Poliţia municipiului Suceava că a fost înşelat de către o persoană necunoscută.

Prejudiciu de 720 de lei

„În jurul orei 15.45, în timp ce bărbatul se deplasa spre str. Aleea Dumbrăvii, pentru a livra o comandă, a fost apelat de către aşa-zisul client, care l-a rugat ca în drum spre destinaţie să oprească la un magazin, pentru a-i cumpăra şi un pachet de ţigări. Odată ajuns la magazin, livratorul l-a sunat pe client, împrejurări în care acesta l-a rugat să depună şi suma de 720 lei la un aparat de tip Self-Pay, aflat în magazin cu promisiunea că îi va returna suma de bani când va primi mâncarea”, transmit oficialii Poliţiei Suceava.

După ce livratorul a încărcat în contul indicat de aşa-zisul client suma de 720 lei, aceasta din urmă nu a mai răspuns la telefon.

Poliţiştii fac acum cercetări pentru identificarea bărbatului, în cadrul unui dosar penal deschis pentru înşelăciune.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *