Un italian care s-a convertit la islam a deschis primul bar fără alcool din Torino: „A nu avea alcool nu este o barieră, ci un avantaj”

italian, alcool, islam, bar Sursa foto: Pexels

Atipico, un nou bar din Torino, a devenit repede cunoscut pentru că nu vinde alcool. Davide Piastra și-a schimbat afacerea după ce s-a convertit la islam, relatează Corriere della Sera.

În localul său nu se găsesc băuturi spirtoase clasice, ci cocktailuri care recreează băuturile clasice, alcoolizate.

„Nu pot să-mi fac rău mie și celorlalți”, spune proprietarul. „A oferi alcool înseamnă a-i face rău celuilalt și celor din jur. Să spunem că nu există nicio obligație religioasă de a face acest lucru. În timp, dacă se are posibilitatea economică de a face acest lucru, musulmanii care vând ar trebui să iasă din acest sistem. Cu toate acestea, acest lucru nu este întotdeauna posibil”, explică el.

Davide Piastra și personalul său sunt în această afacere de 20 de ani. „De mult timp servim clienților cocktailuri cu alte băuturi decât alcoolice. Cunosc produsele alcoolice, am făcut cursuri, am lucrat la ele. Când ofer acest produs astăzi, știu ce ați băut înainte și ce vă ofer acum. Nu am fost niciodată un mare băutor, pentru că nu suportam, dar îmi plăcea să beau o bere cu pizza. Cocktailurile noastre sunt o adevărată explozie de arome. Alcoolul acoperă de obicei aromele, dar la noi le puteți gusta pe toate. Experimentăm în permanență și, de multe ori, când pun un client să încerce o băutură, am inima în gât. Pentru a realiza produse similare, există o cercetare continuă a ingredientelor, un studiu. Un bar normal are produse standard care sunt pe piață de mult timp, ești pe partea sigură”, explică el.

Barul a reușit, de asemenea, să atragă alți clienți.

„Grupul nostru țintă sunt doamnele de peste 35 de ani, femeile însărcinate și prietenii care fac parte din acest cerc. O clientelă feminină care include și persoane în vârstă, care vin aici și pentru un aperitiv, ceea ce nu am mai văzut în trecut. Noi, în orice caz, nu avertizăm în prealabil clienții despre excepționalitatea noastră; suntem aici pentru a propune, nu vrem să forțăm pe nimeni. Din când în când cineva pleacă, e în regulă”, mai spune el.

Citește și Vinul fără alcool, o noutate în industria mondială de sector, stârnește mari polemici în Italia / Un atac la tradiția milenară, o soluție pentru a elimina riscurile consumului de alcool sau lărgirea targetului comercial?

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *