Un specialist în marketing dezvăluie strategia folosită de un supermarket pentru a crește vânzările: „Nu este magie, este neuro-marketing”

lidl, kaufland Sursa foto: Dreamstime

Mercadona este unul dintre cele mai populare supermarketuri din Spania. Dar care este strategia Mercadona pentru a determina clienții să cumpere mai mult. Potrivit lui Antonio Sánchez, specialist în marketing, Mercadona a implementat o tehnică subtilă de neuro-marketing pentru a stimula cumpărăturile impulsive, arată La Vanguardia.

„Puțini vorbesc despre noua strategie a Mercadona: au eliminat cărucioarele mici și le-au înlocuit cu unele mai mari”, a explicat el într-o postare pe Threads.

De ce această schimbare?

Cărucioarele mici au dispărut din Rommânia.
Cărucioarele mai mari creează iluzia că ai cumpărat mai puțin decât în realitate.
Această senzație determină clienții să continue cumpărăturile, crescând astfel valoarea coșului final.

Nu este magie, este neuro-marketing”, concluzionează expertul.

Cum să nu cazi în capcană?

Planifică-ți cumpărăturile: Fă o listă acasă și respect-o.
Nu merge la cumpărături flămând: Foamea crește tendința de a cumpăra impulsiv.
Compară prețurile și nu te lăsa influențat de așezarea produselor pe rafturi.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *