Pizza și șampanie, 1500 de euro de persoană. Specialitatea unui restaurant dintr-un nou hotel de ultralux de 5 stele inaugurat la Milano

plein hotel foto: chronist.it

Așa cum englezii vorbesc despre vreme, italienii vorbesc despre mâncare iar mai nou sunt pe trend discuțiile despre prețul corect pentru o pizza. Unii vând o Margherita cu 5 euro, alții cu 20, pe segmentul de middle market. Mai nou, un restaurant dintr-un hotel lansat în urmă cu câteva zile la Milano cu prilejul săptămânei modei, ediția de toamnă, propune pizza și șampanie Dom Perignon la prețul de 1500 de euro, scrie  ziaru La Repubblica.

Un parc de distracții pentru adulți: farmacie cu sex toys, meniuri pet friendly, cranii aurite pe pereți și chirurg plastic din Beverly Hills

„Luând în considerare că atât costă o sticlă de Dom Perignon, e aproape un cadou din partea firmei”, a încercat să glumească Philipp Plein, designer de modă german, care s-a ocupat de conceptul hotelului și este și acționar. O declarație pe care toată lumea a luat-o ca parte a strategiei de marketing de lansare. Nu că prețul foarte mare ar fi o problemă, dimpotrivă, e tot marketing. Și asta, mai ales într-un context în care administrația locală încearcă să atragă volumuri mari de capital de pe piețele externe și să facă din orașul Milano un fel de nou pol al luxului în Europa. După cum realitatea o confirmă permanent, piața luxului este singura piață care în ultimii ani nu este marcată de criză.

Petrecere de lansare cu kilograme de caviar

Hotelul recent lansat se numește Plein Hotel, după numele proprietarului, și este un fel de luna park al extra luxului, nu un simplu hotel de 5 stele. Un fel de parc de distracții pentru adulți cu conturi cu multe zerouri, inaungurat sâmbăta trecută cu o petrecere având caviarul ca ingredient principal – 4 kg de caviar folosit într-un signature dish al responsabilului cu bucătăria al restaurantului Terrazza Duomo 21, Roberto Conti: felii de cartofi prăjiți cu caviar deasupra.

foto: informazione.it

În afară de acest restaurant de lux, hotelul are înăuntru de toate: băi pentru selfie cu oglinzi și fotolii în formă de egretă, din care, spun cei care le-au încercat, riști să nu te mai poți ridica – băile au și un televizor care transmite în loop filmul de desene animate Cenușăreasa. Apoi, farmacii de unde se pot cumpăra parfumuri și sex toys, un alt restaurant vegan, unul cu gastronomie japoneză, cocktail bar, tea room roz pastel, clinică de chirurgie plastică, în care operează un specialist adus tocmai de la Beverly Hills.

Cum arată hotelul și camerele

Fiecare dintre camere este dotată cu saună și sală de sport și are un nume: de la  Monna Lisa la Fucking fabulous cu mânerul ușii în formă de revolver. Clienții pot opta între șase tipuri de perne. Și au dreptul să se înscrie la un club privat contra unui abonament de 20.000 de euro anual, unde să mănânce cartofi prăjiți cu caviar servite cu șampanie.

Dealtfel, dacă e ceva în care hotelul nu are teamă că exagerează este exact exagerarea, luxul în formă de total kitch și briz briz-uri sclipitoare: cranii aurii ca decor de perete, pădure artificială la intrare, grădină cu piscină pe acoperiș cu meniu pet friendly. Ne-am născut ca să fim altfel. Este singura soluție pentru a concura cu marile grupuri hoteliere, explică Philipp Plein. Următoarea destinație pentru prima replică a hotelului său, Dubai, cu care Milano încearcă să concureze în atragerea clienților din targetul luxury. Potrivit Corriere della Sera, investiția totală a fost de 40 de milioane de euro.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *