Croasantul de la Lidl iese din raionul de patiserie și ajunge pe podium

moda, geanta, croissant, lidl Sursa foto: nikbentel.com

Am văzut geanta Frosties de la Anya Hindmarch, geanta cu fursecuri de la Puppets & Puppets și geanta McDonald’s de la Moschino, dar există un nou accesoriu de inspirație alimentară care va atrage cu siguranță privirile… prezentând geanta Croissant de la Lidl inspirată de Nikolas Bentel.

Nikolas Bentel, creierul subversiv al genții Pasta Bag, care a făcut furori pe internet, a încheiat acum un parteneriat cu Lidl pentru un nou design. Marcând primul său parteneriat în Regatul Unit, designerul a reimaginat cel mai bine vândut produs de panificație de la Lidl, croasantul, sub forma unei genți de lux din piele în ediție limitată, relatează theindustry.fashion

moda, lidl, geanta, croissant
Sursa foto: nikbentel.com

Știați că Lidl vinde 122 de croasante în fiecare minut? Folosind acest lucru ca sursă de inspirație în spatele designului, croasantul a fost reimaginat ca o poșetă pentru monede, învelită într-o pungă din piele moale care oglindește punga din hârtie găsită de obicei la raionul de brutării.

Nikolas Bentel, a declarat: „Întotdeauna am crezut că designul ar trebui să ia banalul și să-l facă memorabil. Să lucrez cu un brand precum Lidl pentru primul nostru parteneriat din Marea Britanie, care este atât de bine cunoscut pentru relația sa spirituală și plină de umor cu clienții săi, a fost o decizie simplă. Pe parcursul procesului de creație, ne-am uitat la legarea articolului de panificație cu statut de cult de la Lidl, cu dragostea noastră de a sărbători norma – acest lucru ne-a dat ocazia să gândim profund și să creăm ceva cu adevărat unic.”

moda, lidl, geanta, croissant
Sursa foto: nickbetel.com

„Pentru a o face super dinamică, am făcut geanta multifuncțională, cu mai multe opțiuni de styling, astfel încât cel care o poartă să poată avea propriul său spin personal pe ea. Echipei mele și mie ne-a plăcut cu adevărat să aflăm ce apreciază clienții Lidl la brutăria sa iconică și abia așteptăm ca lumea să facă cunoștință cu geanta noastră Croissant.”

Joanna Gomer, director de marketing la Lidl, a adăugat: “Știm că brutăria noastră are statut de cult și că lansările noastre de merch au zburat de pe rafturi în ultimii ani și acum, cu această lansare, suntem gata să facem valuri în lumea modei.”

„Nik a transformat complet cel mai râvnit articol Lidl Bakery într-o piesă de modă de o calitate excepțională și abia așteptăm să vedem cum Lidl Croissant Bag va fi cel mai nou și mai neașteptat articol care va lua cu asalt lumea modei.”

moda, croissant, lidl, geanta
Sursa foto: nikbentel.com

Geanta „Croissant Handbag” Nik Bentel x Lidl va fi disponibilă la prețul de 50 de lire sterline începând de joi, 29 august, ora 15.00, pe www.nikbentel.com.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *