Cine pentru câini și pisici, organizate în Shanghai, cu ocazia Anului Nou Chinezesc

Sursa foto: Pexels Sursa foto: Pexels

În Shanghai, proprietarii de animale de companie au sărbătorit Anul Nou Chinezesc împreună cu animalele lor dragi, organizând cine speciale la restaurante precum Kongshan Yunnan, transmite Bangkok Post, citat de Pets&Cats.

Yakult, un collie alb-negru, numit după o băutură japoneză pe bază de iaurt, s-a numărat printre cei unsprezece câini care s-au bucurat de un ospăț alături de stăpânii lor. În mod tradițional, masa de Anul Nou Chinezesc, care simbolizează unitatea familiei și trecerea la un nou an, este rezervată reuniunilor umane. Cu toate acestea, popularitatea din ce în ce mai mare a animalelor de companie în China a dus la organizarea de sărbători de Anul Nou în care acestea sunt incluse.

Tot mai mulți oameni aleg animalele de companie în locul copiilor. În acest context, restaurantele și magazinele online au început să ofere mese de Anul Nou adaptate pentru câini și pisici. O căutare pentru „cina de Anul Nou Lunar a animalelor de companie” pe platforma chineză de socializare RedNote dezvăluie numeroase opțiuni, de la mese proaspăt preparate la cutii cadou alcătuite din conserve. Unii vânzători oferă chiar mâncăruri tradiționale chinezești adaptate pentru animalele de companie, cum ar fi „orez cu rață cu opt comori”.

„Este sufletul meu pereche, îmi oferă mult sprijin emoțional”, a declarat Momo Ni, proprietarul lui Yakult, în vârstă de 27 de ani, subliniind legătura profundă dintre animalele de companie și stăpânii lor. Co-proprietarul restaurantului Kongshan Yunnan, Gu Jiayu, a explicat motivația din spatele organizării unor astfel de evenimente: „În zilele noastre, în special în orașele mari, mulți oameni muncesc din greu și sunt supuși unui stres foarte mare. Ei își consideră animalele de companie drept companionii lor și chiar copiii lor.”

Industria îngrijirii animalelor de companie din China a înregistrat o creștere substanțială, valoarea pieței ajungând la 94,6 miliarde de yuani (aproximativ 13,1 miliarde de dolari) în 2023, potrivit Euromonitor.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *