Cafea creată special pentru copii / Băutura care aduce nutrienți și are mai puțină cofeină decât o bomboană de ciocolată

Cafea pentru copii FOTO: NY Post

Cafeaua este probabil ultima băutură la care s-ar gândi părinții pentru copiii lor. Totuși, un tată și fiul său de opt ani au transformat această idee într-un produs care îmbină gustul plăcut cu beneficiile nutriționale, conform NY Post.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

David Sanborn și fiul său, Ethan, au lansat Kiid Coffee, un amestec fără zahăr și aproape fără cofeină, dar plin de vitamine și minerale. Produsul a apărut la începutul anului în emisiunea „Shark Tank” și s-a epuizat în câteva ore după prezentare.

O cafea gândită pentru cei mici

Kiid Coffee este o pudră solubilă care se amestecă în apă sau lapte. Fiecare porție conține 4 grame de fibre prebiotice și un mix de minerale esențiale: calciu, magneziu, fier, zinc și vitaminele E, C, D3, A, B12 și B6.

Băutura folosește cafea organică decafeinizată prin apă, păstrând antioxidanții naturali, dar fiind 99,9% lipsită de cofeină. Prin comparație, o porție din varianta clasică sau caramel are sub 1 miligram de cofeină, adică mai puțin decât un singur Hershey’s Kiss de ciocolată cu lapte. Versiunea cu ciocolată ajunge la 4,2 miligrame, provenite în principal din cacao, dar rămâne sub nivelul unei porții de ciocolată caldă.

„Am vrut o băutură care să ofere nutrienți, dar să nu aibă riscurile cofeinei pentru cei mici”, a explicat David.

Ideea a pornit din familie

Totul a început când Ethan a cerut să guste cafeaua tatălui său. Spre surprinderea lui David, băiatul a apreciat aroma. În aceeași perioadă, Ethan se recupera după a doua fractură la picior în decurs de doi ani. Medicul le-a spus că cei mai mulți copii nu primesc suficientă vitamina D, esențială pentru absorbția calciului și sănătatea oaselor.

David a descoperit că 30% dintre copiii între 2 și 8 ani și 60% dintre cei între 9 și 18 ani nu primesc suficient calciu zilnic. Deficiențele de magneziu și fibre erau, de asemenea, frecvente. Vitaminele gumoase nu ofereau acești nutrienți, iar laptele nu era pe placul lui Ethan. Soluția a venit firesc: o cafea decafeinizată, îmbogățită cu minerale.

„Ethan m-a întrebat: ‘De ce nu facem cafea pentru copii?’”, își amintește David.

Trei principii simple: gust, nutriție și experiență

Procesul de dezvoltare a durat luni de testări și peste 100 de rețete. În final, tatăl și fiul au ajuns la trei variante de gust: clasic, caramel și ciocolată.

„Îmi place mult aroma și mă simt bine după ce o beau”, spune Ethan. Caramelul este preferatul lui, dar alege varianta originală când vrea să simtă mai mult gustul cafelei.

Pentru familia Sanborn, Kiid Coffee a devenit un ritual zilnic. Ethan și fratele său mai mic, Logan, își pregătesc singuri băutura dimineața și o savurează la micul dejun, alături de părinți. „Ne forțează să luăm acele momente împreună. Cred că e important să încetinim ritmul”, spune David.

De la bucătărie la „Shark Tank”

În martie, David și Ethan au prezentat produsul la „Shark Tank” și au obținut o investiție de cinci cifre de la antreprenorul Daniel Lubetzky. De atunci, marca din Atlanta a intrat în peste 150 de magazine din Statele Unite și a câștigat mii de clienți.

Succesul a ajuns și în școală. „După emisiune, mulți colegi au vrut să încerce. Le-a plăcut și părinții lor continuă să cumpere”, spune Ethan.

Privind spre viitor

Cei doi lucrează acum la arome sezoniere, precum mint-mocha și s’mores, pe care speră să le lanseze în toamnă. În plus, explorează ideea unor băuturi noi, inclusiv ceaiuri și mixuri cu fructe.

Pentru David, Kiid Coffee nu înseamnă doar o afacere, ci o modalitate de a schimba modul în care copiii se raportează la nutriție. „Nu e vorba doar despre cafea. E despre a le oferi copiilor nutrienții de care au nevoie și a-i învăța despre alimentația sănătoasă”, explică el.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *