Cu toții mergem la magazinul alimentar din colț sau la supermarket. Și cu toții am întâlnit situații precum cele enumerate mai jos. Dar nu ne-am gândit niciodată că reacția noastră bine intenționată ar putea crea mai multe probleme decât să ajute, notează eatingwell.
Din păcate, chiar și în cele mai bune zile, este posibil să întâmpinați unele neplăceri la cumpărături. Poate că magazinul nu mai are pe stoc produsul esențial de care aveți nevoie. Sau poate vă enervează comportamentul nepoliticos al unui alt cumpărător sau atitudinea morocănoasă a unui angajat. Nu există o modalitate sigură de a vă asigura că experiența la cumpărături va fi perfectă, dar puteți oricând să îmbunătățiți ziua celor din jur fiind amabil. Atenție, însă, la excesul de amabilitate. Iată o listă de lcururi pe care să nu le faceți, chiar dacă aveți ele mai bune intenții.
-
Adăugați căruciorul dvs. la „trenul” de cărucioare
Sunteți pe cale să împingeți căruciorul în zona de colectare din parcare când observați un angajat care împinge un lung șir de cărucioare înapoi spre magazin. Pare momentul ideal, așa că vă grăbiți să adăugați căruciorul dvs. la „tren”. Cu toate acestea, dacă persoana respectivă nu v-a făcut semn să veniți sau nu s-a oprit pentru a aștepta să terminați descărcarea, ar trebui să presupuneți că are deja cât poate manevra. Este dificil să gestionezi un număr mare de cărucioare în parcare, așa că nu este indicat să le dezechilibrați balanța.
-
Puneți produsele congelate la loc
Sunteți aproape gata să încheiați sesiunea de cumpărături când observați un bidon de lapte sau o cutie de înghețată pe un raft de temperatură normală. Instinctul dvs. ar putea fi să luați produsul și să-l puneți înapoi la locul lui – poate treceți oricum pe lângă raionul de congelate – dar aceasta nu este o idee bună. Nu știți de cât timp produsul este scos din frigider, iar acesta ar putea fi deja compromis. Nu doriți să contribuiți la situația în care cineva cumpără lapte alterat. În schimb, returnați produsul unui angajat și explicați exact unde l-ați găsit, pentru ca acesta să îl elimine în mod corespunzător sau să-l returneze la locul potrivit.
-
Încercați să curățați
Un produs din cărucior s-a scurs pe banda de la casa de marcat sau pe un culoar. Iar dvs. faceți tot posibilul să curățați mizeria. Cu siguranță intenția dvs. este una bună. Dar probabil că nu aveți la dispoziție materialele necesare pentru a rezolva problema complet. În schimb, anunțați un angajat despre incident, pentru ca acesta să poată gestiona situația. Încercarea dvs. de a curăța ar putea chiar să creeze probleme angajatului al cărui rol este să facă acest lucru.