Selena Gomez a creat primul său Oreo / Gustul este inspirat din horchata și combină ciocolata cu scorțișoara

Selena Gomez a lansat primul său Oreo FOTO: Oreo

Selena Gomez, cunoscută pentru muzică și actorie, își face loc acum și în lumea dulciurilor. Artista a lansat primul său Oreo personalizat, în cadrul unei colaborări menite să atragă publicul tânăr și să mențină brandul de 113 ani în centrul atenției, scrie CNN.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Noul sortiment este inspirat de horchata, băutura dulce și rece pe bază de orez sau nuci, aromată cu scorțișoară. Oreo semnat de Gomez combină cremă de ciocolată și scorțișoară, amestecată cu lapte condensat îndulcit și presărată cu zahăr aromat. Crema este prinsă între doi biscuiți cu aromă de ciocolată și scorțișoară. Pentru prima dată în istoria brandului, pe suprafața biscuiților apare și semnătura unei vedete, alături de inscripții dedicate fanilor vedetei.

„Am crescut iubind Oreo, iar să creez propriul meu sortiment a fost o experiență unică”, a spus Gomez într-un comunicat. Produsul este în Statele Unite, în magazinele mari. Ulterior, biscuiții vor fi lansați și în alte țări, precum Canada, Brazilia, Australia și Noua Zeelandă.

Oreo mizează pe vedete pentru succesul global

Michelle Deignan, vicepreședinte Oreo US, a declarat că Selena Gomez a fost partenerul ideal pentru această colaborare, datorită popularității sale globale și a celor peste 420 de milioane de urmăritori pe Instagram. Alegerea artistei vine după succesul unor colaborări anterioare cu Lady Gaga și Post Malone, care au atras publicul tânăr și au crescut vânzările brandului.

Dezvoltarea noului sortiment a durat 18 luni, timp în care Gomez și echipa Oreo au testat mai multe variante până au ajuns la combinația finală. „Când a ales crema cu ciocolată și scorțișoară, a simțit că aceasta o reprezintă perfect”, a precizat Deignan.

Colaborările cu artiști au devenit o strategie cheie pentru Oreo. Brandul deținut de Mondelēz a depășit pragul de 4 miliarde de dolari în vânzări anul trecut, iar aceste parteneriate contribuie la atragerea consumatorilor tineri chiar și într-un context economic dificil. „Un nume precum Selena le dă încredere oamenilor că merită să cheltuiască bani pe un produs special”, a adăugat Deignan.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *