Deși alimentele uscate continuă să domine piața, proprietarii mai tineri de animale de companie se orientează către produse poziționate ca fiind mai proaspete, mai sănătoase sau mai naturale, potrivit unui raport recent al cooperativei de credit CoBank din SUA, citat de Petfood Industry.
Proprietarii mai tineri de animale de companie, din generațiile Y și Z, doresc ca hrana pe care o achiziționează pentru prietenii lor necuvântători să aibă atribute similare cu cele ale alimentelor pe care le cumpără pentru ei înșiși, arată raportul. Potrivit unui studiu recent al McKinsey & Company, pentru membrii generațiilor Y (milenialii) și Z din SUA, alimentele reprezintă o prioritate când vine vorba de cheltuieli.
CoBank a remarcat disponibilitatea consumatorilor de a plăti mai mult pentru alimentele pentru animale de companie percepute ca oferind beneficii specifice pentru sănătate.
Din 2021 și până astăzi, vânzările de hrană proaspătă pentru câini și pisici au crescut, ca valoare, cu 86%, respectiv 54%.
Creșterea continuă a acestui segment este de așteptat să aducă noi jucători pe piață și poate crea oportunități pentru noi furnizori de ingrediente, potrivit CoBank.
„Proprietarii de animale de companie din ziua de azi își tratează animalele de companie la fel de bine sau chiar mai bine decât pe ei înșiși”, a declarat Billy Roberts, economist senior din cadrul CoBank.
Sursa foto: Pexels/cottonbro studio