Producătorul de echipamente agricole Deere & Co din Illinois caută primul său „chief tractor officer”, care să fie imaginea John Deere pe rețelele de socializare și să călătorească prin SUA pentru a surprinde modurile unice și neașteptate în care agricultura și construcțiile au un impact asupra vieții de zi cu zi, transmite Agriculture Drive.
Postul face parte din eforturile Deere de a crește gradul de conștientizare a mărcii în rândul generațiilor mai tinere, pe măsură ce fermierii actuali îmbătrânesc.
Potrivit anunțului de angajare de la Deere, candidatul ideal poate filma într-o zi echipa care pregătește gazonul pe un stadion de baseball sau poate crea pe TikTok un clip video despre modul în care sunt întreținute drumurile în Parcul Național Yellowstone în următoarea zi.
Deere a apelat la ajutorul fundașului NFL Brock Purdy, de la San Francisco 49ers, pentru a găsi candidatul ideal.
Într-un videoclip de pe YouTube, o serie de influenceri din social media și celebrități au făcut scurte apariții în care și-au exprimat interesul pentru acest rol, inclusiv jucătorul NBA Tyrese Haliburton, de la Indiana Pacers.
Pentru a aplica, candidații trebuie să trimită un videoclip cu prezentarea lor pentru acest post, care să arate creativitatea, umorul și pasiunea pe care le-ar aduce la locul de muncă.