Economedia: 8 idei de francize din HoReCa pentru antreprenorii români / Cât costă, de exemplu, deschiderea unei unități Bubble Waffles

francize, romania, antreprenori, franchwise Sursa foto: Pixabay/Mediator

Afacerile în HoReCa devin tot mai atractive pentru antreprenorii români, în special în sistem de francize, conform Franchwise, o companie de consultanță în domeniul francizelor. Raluca Voicu, Brand Ambassador Franchwise, a declarat că există un interes crescut pentru această industrie, unde anual se deschid 200 de noi unități, transmite Economedia.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Motivul principal pentru atracția francizelor este cadrul structurat, suportul constant al consultanților, resursele bine calculate de la început și riscurile reduse. Printre francizele HoReCa populare în România se numără:

1. Ted’s Coffee Co. – coffee shop de tip „on-the-go” cu investiție de 40.000-50.000 euro, cunoscut pentru atmosfera prietenoasă.

2. Fruitisimo – lanț de fresh juice bar, cu investiție de 150.000-200.000 euro, include taxa de exclusivitate și primele trei unități.

3. Treevi Pizza – franciză extinsă local, cu investiție de la 70.000 euro, acoperind toate costurile necesare.

4. Maia Pizza – franciză de pizza exclusiv delivery, pentru orașele cu peste 150.000 locuitori, necesită 45.000-65.000 euro și spațiu de 25-45 mp.

5. Harry’s Ramsden’s – brand britanic de Fish & Chips, cu investiție de 300.000 lire sterline și potențial de afaceri de 500.000-1.100.000 lire sterline.

6. Leonidas – furnizor de praline belgiene, cu costuri de deschidere între 25.000-65.000 euro, în funcție de locație.

7. Bubble Waffles – franciză pentru orașele medii și mari, necesită 40.000-50.000 euro, acoperind toate costurile inițiale.

8. Simigeria Petru – necesită investiție de 80.000-90.000 euro, adaptabilă în funcție de mărimea locației și stadiul dotărilor.

Datele Franchwise arată că investiția în sectorul francizelor HoReCa se recuperează în 2,5-3 ani pentru locațiile premium, cu atingerea pragului de rentabilitate în 2-3 luni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *