După înghețata cu gust de lapte matern, brandul de lifestyle parental revine în forță, cu o nouă surpriză dulce și neobișnuită. La începutul acestei săptămâni, Frida a lansat Boogie Bites Candy, bomboane inspirate de mucozitățile din nasul copiilor când sunt răciți.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
Produsul apare exact la timp pentru sezonul răcelilor și gripelor, oferind „o modalitate complet nouă și mai puțin dezgustătoare de a mânca mucii”, notează NY Times. Lansarea specială pentru „sezonul secrețiilor nazale” promovează aspiratorul nazal NoseFrida, pe care părinții îl pot folosi pentru a îndepărta congestia nazală la bebeluși și copii mici.
De obicei, copiii mici sunt cei care își pun degetele în nas și apoi în gură. Aceste jeleuri le vor oferi părinților „permisiunea de a-l hrăni pe copilul din ei”. Totodată, copiii primesc o variantă fără germeni și mult mai gustoasă a mucozităților.
Bomboane dulci-acrișoare fără germeni
Jeleurile dulci-acrișoare vin în trei forme și dimensiuni și au fost „create cu contribuția unor consumatori reali de muci”, spune compania. Deși sunt inspirate de realitate, Boogie Bites nu conțin mucozități adevărate. Lista ingredientelor include sirop de tapioca, zahăr de trestie, apă distilată, pectină, acid ascorbic, acid citric, aromă naturală, curcuma pentru culoare, extract de spirulină pentru culoare, sare și suc de fructe și legume pentru culoare.
Bomboanele Boogie Bites de la Frida sunt ușor dulci, puțin sărate și bogate în vitamina C. Sunt disponibile exclusiv pe Gopuff, serviciul de livrare a bunurilor de consum, la prețul de doar 3,99 dolari. Pot fi comandate de către clienți din New York, Los Angeles, Houston, Chicago, Miami, Dallas, Boston și Philadelphia.
Frida a ținut prima pagină a ziarelor la începutul acestui an, când a lansat înghețata cu aromă de lapte matern. Compania a declarat că produsul reprezintă „o reprezentare perfectă a bunătății dulci, cremoase și pline de nutrienți” specifice laptelui matern.
Înghețata are un gust dulce și cu nuanțe de nucă, cu o notă de sare, fiind fortificată cu aceiași nutrienți găsiți în laptele matern. Printre aceștia se numără grăsimi Omega-3, carbohidrați și lactoză care oferă energie. Conține și vitamine precum fier, calciu, vitamina B și D, precum și zinc.
Strategia de marketing a companiei mizează pe situații familiare pentru părinți. Mucii, laptele matern și alte lucruri specifice creșterii bebelușilor devin produse comerciale. Abordarea neconvențională atrage atenția și generează controverse. Dar Frida consideră că transformă tabuuri în oportunități de promovare a produselor pentru îngrijirea copiilor.

FOTO: Frida via NY Times





