În acest episod Candy Bar am stat de vorbă cu Valentin Strugaru, fondatorul Maison des Crêpes, un brand cunoscut pentru deserturile sale inspirate din rafinamentul francez, dar cu amprentă locală. „Nu cred că eram foarte conștient atunci când am început business-ul, dar eram determinat”, a declarat Valentin pentru G4Food.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
Povestea Maison des Crêpes s-a construit ingredient cu ingredient. „Plecam de la un ingredient, încercam să vedem cum îl introducem în creme și în rețete… Nu ne permitem mult să ne jucăm pentru că folosim doar ingrediente naturale”, ne-a mărturisit Valentin. Pentru cofetar cea mai importantă este calitatea, care definește fiecare produs servit consumatorului.
Surprizele nu au lipsit nici ele. „Am fost surprinși de produse pe care nu le estimam că vor merge și au mers foarte bine”, a precizat el.
Echipa sa este setată să relaționeze mereu cu clientul. „Încercăm tot timpul să primim feedback și stăm tot timpul aproape de client, să înțelegem ce-și dorește”.
Și mai presus de orice, dacă le ceri să se definească, vorbesc despre curaj, simț gustativ și intuiția de a lăsa rețetele să vorbească de la sine. Nu sunt o simplă cofetărie.
Sursa foto: Arhiva personală
Montaj video: Denis Nistor