Peste 100 de tone de carne de porc şi mezeluri, pe lista ofertelor eMag de „Black Friday”

ANSVSA foto FarmingUK

Peste 1,5 milioane de oferte promoţionale sunt cuprinse în portofoliul celei de-a 14-a ediţii a „Black Friday”, organizată pe data de 8 noiembrie de către retailerul online eMag, a anunţat compania, într-o conferinţă de presă organizată luni.

Potrivit unui comunicat de presă al retailerului, transmis AGERPRES, pentru 2024, compania estimează vânzări de aproximativ 800 de milioane de lei, cu 69 de milioane de lei mai mult faţă de anul trecut.
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienţi eligibili beneficiază de soluţii de plată în 4 rate fără dobândă sau până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere. De Black Friday, cumperi un abonament Genius la 69 de lei şi primeşti mai mult de două ori valoarea lui în vouchere de cumpărături pe eMAG Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi oferte speciale, poate fi cumpărat de Black Friday la 69 de lei pentru primul an, faţă de 99 lei preţul întreg, iar clienţii primesc şi 150 de lei în vouchere a câte 25 de lei în eMag şi un voucher surpriză în Fashion Days. Cei care îşi reînnoiesc abonamentul primesc câte un voucher în valoare de 30 lei şi în eMAG şi în Fashion Days”, se arată în comunicat.

Reprezentanţii retailerului precizează că au fost realizate investiţii în tehnologie şi în Inteligenţa Artificială (AI), ca parte a planului de investiţii de peste 900 de milioane de lei din acest an fiscal, început în luna aprilie.

„Cu ajutorul inteligenţei artificiale, eMag a lansat şi căutarea cu poză direct în aplicaţie care permite identificarea imediată a produselor potrivite cu cel văzut, din gama de 25 milioane de oferte din toate categoriile. La hub-ul logistic de la Joiţa, eMag a investit într-o nouă maşină de coletare automată având o capacitate de (…) de 750 de colete pe oră, comparativ cu 70 de colete cât permitea coletarea manuală. De această automatizare beneficiază şi sellerii care folosesc Fulfilment by eMag, prin care eMag oferă soluţii de logistică şi de depozitare care le permit acestora să livreze mai rapid, beneficiind de filtrul livrat de eMag. Numărul sellerilor români din Fulfilment by eMag a crescut, în 2024, cu 50% şi ei au livrat de două ori mai multe comenzi a doua zi faţă de ceilalţi selleri români din platformă, ceea ce le-a adus astfel vânzări de 1,8 ori mai mari (…) Cu ajutorul infrastructurii de lockere ajunsă la 6.400 de unităţi, cu 80% mai multe faţă de anul trecut, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 23 noiembrie. Anul trecut, de Black Friday, majoritatea comenzilor, adică 58,49%, au fost plasate la easybox”, notează sursa citată.

Pe data de 8 noiembrie, clienţii eMag vor avea la dispoziţie în oferta de „Black Friday”: trei milioane de produse cosmetice; 1,5 milioane de produse de îngrijire personală; un milion de produse fashion;  700.000 de produse pentru casă şi bricolaj; peste 500.000 de electrocasnice mici; 300.000 de smartphone-uri şi gadget-uri; peste 100.000 de electrocasnice mari; 100.000 de televizoare; 100.000 de laptopuri şi echipamente IT.

Pe lista produselor speciale se vor afla: peste 7.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 45%; până la 72% reducere la 40.000 nopţi de cazare în România; peste 10 kg de aur; 88 autoturisme (dintre care 38 hibride, 33 pe benzină, 12 electrice şi cinci diesel); mai mult de o sută de tone de carne de porc şi mezeluri.

Un studiu realizat, recent, de Kantar România arată că bugetul mediu pe care un român îl va aloca în acest an, pentru “Black Friday”, va fi de 3.116 lei, mai mare cu 261 de lei faţă de 2023.

De asemenea, şase din zece (aproape 60%) dintre consumatorii familiarizaţi cu „Black Friday” intenţionează să facă o achiziţie cu ocazia evenimentului. Categoriile de produse pe care le au în plan să le cumpere sunt: televizoare (36%), electrocasnice mici (36%), haine (26%), telefoane mobile (26%) sau maşini de spălat (19%).

Cercetarea Kantar România a fost efectuată în perioada 14 – 21 octombrie, pe un eşantion de 2.001 respondenţi , cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *