Peste 1,5 milioane de oferte promoţionale sunt cuprinse în portofoliul celei de-a 14-a ediţii a „Black Friday”, organizată pe data de 8 noiembrie de către retailerul online eMag, a anunţat compania, într-o conferinţă de presă organizată luni.
Reprezentanţii retailerului precizează că au fost realizate investiţii în tehnologie şi în Inteligenţa Artificială (AI), ca parte a planului de investiţii de peste 900 de milioane de lei din acest an fiscal, început în luna aprilie.
„Cu ajutorul inteligenţei artificiale, eMag a lansat şi căutarea cu poză direct în aplicaţie care permite identificarea imediată a produselor potrivite cu cel văzut, din gama de 25 milioane de oferte din toate categoriile. La hub-ul logistic de la Joiţa, eMag a investit într-o nouă maşină de coletare automată având o capacitate de (…) de 750 de colete pe oră, comparativ cu 70 de colete cât permitea coletarea manuală. De această automatizare beneficiază şi sellerii care folosesc Fulfilment by eMag, prin care eMag oferă soluţii de logistică şi de depozitare care le permit acestora să livreze mai rapid, beneficiind de filtrul livrat de eMag. Numărul sellerilor români din Fulfilment by eMag a crescut, în 2024, cu 50% şi ei au livrat de două ori mai multe comenzi a doua zi faţă de ceilalţi selleri români din platformă, ceea ce le-a adus astfel vânzări de 1,8 ori mai mari (…) Cu ajutorul infrastructurii de lockere ajunsă la 6.400 de unităţi, cu 80% mai multe faţă de anul trecut, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 23 noiembrie. Anul trecut, de Black Friday, majoritatea comenzilor, adică 58,49%, au fost plasate la easybox”, notează sursa citată.
Pe lista produselor speciale se vor afla: peste 7.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 45%; până la 72% reducere la 40.000 nopţi de cazare în România; peste 10 kg de aur; 88 autoturisme (dintre care 38 hibride, 33 pe benzină, 12 electrice şi cinci diesel); mai mult de o sută de tone de carne de porc şi mezeluri.
De asemenea, şase din zece (aproape 60%) dintre consumatorii familiarizaţi cu „Black Friday” intenţionează să facă o achiziţie cu ocazia evenimentului. Categoriile de produse pe care le au în plan să le cumpere sunt: televizoare (36%), electrocasnice mici (36%), haine (26%), telefoane mobile (26%) sau maşini de spălat (19%).