Mondelēz International publică noi informații cu privire la legătura dintre gustări, dragoste și conexiune între oameni. Este cel de-al șaselea raport anual State of Snacking™, un studiu global privind tendințele de consum. Studiul analizează modul în care consumatorii iau decizii în ceea ce privește gustările. Rezultatele sondajului arată că pentru 71% dintre consumatorii din toată lumea, gustările sunt un limbaj al dragostei, atunci când sunt luate împreună cu alte persoane.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul State of Snacking urmărește atitudinile și comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări. Rezultatele ultimei ediții a sondajului arată că, din ce în ce mai mult, gustările sunt o modalitate pentru oameni de a-și exprima dragostea față de ceilalți, precum și față de ei înșiși.
Gustarea este iubire
Dragostea se exprimă în multe feluri, uneori prin simpla bucurie de a mânca împreună sau a împărți o gustare. 71% dintre consumatorii globali sunt de acord că „să împart gustările cu alții este limbajul meu de iubire” – o creștere de 8% față de 2023. Acest număr este chiar mai mare în rândul respondenților din generația Millennials și Gen Z.
Gustarea este o modalitate de conectare
Consumatorii se concentrează din ce în ce mai mult pe legătura pe care o oferă gustările, 64% dintre aceștia optând în mod constant pentru gustări, pentru a se conecta cu alții (cu 8% mai mult decât anul trecut). 93% sunt de acord că pot găsi întotdeauna o gustare potrivită pentru a o împărți cu alte persoane.
Arată grija față de tine sau alte persoane
Generațiile mai tinere sunt mai predispuse să vadă gustările ca formă de grijă față de propria persoană. Generațiile Z și Millennials sunt mult mai înclinate să aleagă gustări pentru a-și îmbunătăți starea de spirit, pentru a găsi confort și pentru a gestiona stresul.
„Mâncarea a avut dintotdeauna puterea de a aduce oamenii împreună și de a crea un sentiment de conexiune”, a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International. „Pe măsură ce consumatorii acordă tot mai multă importanță momentelor de răsfăț, ei fac și un efort conștient pentru a împărtăși această bucurie cu ceilalți.”
Concluzii suplimentare din raportul 2024 State of Snacking pot fi descărcate din link-ul Mondelēz International State of Snacking.