Pachetele all-inclusive din Turcia vor fi mai scumpe cu 30% anul viitor, dar și serviciile se vor îmbunătăți, promit hotelierii din Antalya/ Inflația din această țară obligă operatorii hotelieri să ridice costul serviciilor turistice

turism Sursa foto: TUI

Hotelierii turci încearcă să gestioneze cât mai bine provocările inflaţiei, anticipând o creştere de până la 30% a preţurilor pentru pachetele turistice pentru anul viitor, a declarat Timur Azimov, marketing representative al Nirvana Hotels din Antalya, transmite Agerpres. “Pentru anul viitor, preţurile, dar şi serviciile, vor fi îmbunătăţite. Ne străduim să facem fiecare experienţă mai valoroasă, pentru ca oaspeţii să vadă diferenţe semnificative de la un an la altul în serviciile şi facilităţile oferite, de la restaurante şi meniuri noi, la băuturi premium. Gestionăm provocările inflaţiei globale, prezentă şi în Turcia, printr-o abordare strategică, incluzând producerea internă a unor materiale şi produse alimentare. Iar creşterea preţurilor pentru anul următor va fi sub 30%”, a afirmat Azimov într-un info-trip organizat de agenţia Paralela 45 în Antalya.

Acesta a precizat că există o creştere continuă a cererii din partea turiştilor români pentru cele 18 hoteluri din portofoliul companiei. “Aşa cum spuneam, anul acesta am primit ca oaspeţi în hotelurile noastre aproximativ 3 milioane de turişti, dintre care 40.000 au fost români. Pentru anul viitor, ne aşteptăm la o creştere de 20-25% şi ne dorim să dublăm sau chiar să triplăm numărul de turişti români. În acest scop, vom vizita România mai des, pentru a ne prezenta şi a le reaminti oamenilor de ofertele şi serviciile noastre pentru vacanţele All Inclusive din Turcia”, a spus Azimov. Ali Balaban, general manager la Nirvana Dolce Vita, a afirmat că în cadrul hotelului există un focus pe diversitate şi deschidere către toate naţionalităţile, România numărându-se printre cele mai importante pieţe. “Grupul hotelier se mândreşte cu o abordare incluzivă, deschisă turiştilor din toate colţurile lumii. România se numără printre cele mai importante pieţe din Europa pentru această companie, care înregistrează o creştere constantă a cererii din partea turiştilor români. Astfel, creşterea numărului de turişti români, cazaţi în unităţile noastre hoteliere este pentru sezonul 2024 de peste 10%, o cifră peste aşteptările sau previziunile noastre şi care reconfirmă aprecierea faţă de calitatea serviciilor pe care le oferim. Raportat la cifre şi statistică, pentru segmentul premium al hotelurilor noastre, precum cele din gama Nirvana (3 hoteluri), am primit până acum aproximativ 10.000 de turişti români, iar în total, incluzând toate hotelurile noastre de la segmentul mediu până la cel de lux, numărul turiştilor români a fost de aproximativ 40.000”, a declarat Ali Balaban.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *