Organizatorul târgurilor de Crăciun şi Paşte din Sibiu: Nu avem nevoie de artificii sau tematici de Star Wars

conferință ANBCT Sibiu foto: dreamstime.com/Ungureanu Vadim

Organizatorul târgurilor de Crăciun şi Paşte din Sibiu, Andrei Drăgan Răduleţ, preşedinte al Asociaţiei Events for Tourism, pregăteşte întâlniri cu reprezentanţii din HoReCa, administraţia locală şi operatorii turistici, pentru a realiza un plan comun cu scopul atragerii unui număr cât mai mare de turişti în oraş. Lucru care nu se face doar cu „artificii sau tematici de Star Wars menite să atragă atenţia pe moment”, potrivit unui comunicat de presă, transmite Agerpres.

„În contextul unei preocupări locale care transmite o imagine sumbră asupra evoluţiei turismului în Sibiu, analiza detaliată a perioadei noiembrie – decembrie 2024 oferă o perspectivă diferită. Datele Institutului Naţional de Statistică arată că, în această perioadă, municipiul a primit 72.549 de turişti care s-au cazat – reprezentând o creştere de 17% faţă de 2023 (62.051), iar numărul înnoptărilor a crescut cu 11%, de la 93.586 la 103.749”, se arată în comunicatul de presă.

Andrei Drăgan Răduleţ consideră că „autenticitatea şi soluţiile sustenabile reprezintă cheia unei experienţe de calitate pentru turiştii care vin”. „Rezultatele obţinute demonstrează că, deşi discuţiile care se bazează pe date anuale şi transmit o imagine pesimistă, sezonul de iarnă, cel la care lucrăm noi, se construieşte din timp prin planificare şi colaborare între toţi actorii din turism. Nu avem nevoie de artificii sau tematici de Star Wars menite să atragă atenţia pe moment. Autenticitatea şi soluţiile sustenabile reprezintă cheia unei experienţe de calitate pentru turiştii care vin şi contribuie la dezvoltarea economică a oraşului nostru”, a precizat Andrei Drăgan Răduleţ, citat în comunicatul de presă.

La rândul său, Remus Mocanu, directorul Organizaţiei Patronale a Operatorilor HoReCa din Sibiu, a transmis, prin intermediul aceluiaşi comunicat de presă, că ”o strategie comună, construită pe baza colaborării şi a planificării pe termen lung, va asigura nu doar creşterea numărului de vizitatori, ci şi consolidarea imaginii Sibiului ca destinaţie turistică autentică şi de calitate”.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *