Lemon bar, un format ambulant pe care îl propune o companie italiană. Se pretează în zone de litoral, centre urbane sau comerciale

lemon-bar-un-format-mobil-de-chiosc-de-bauturi-ideal-pentru-o-activitate-sezoniera foto: fruitbar.it

Lemon bar este un bar ambulant inovator, de formă și culoare inconfundabilă. Ca o lămâie gigantică, în interiorul căruia încape minimul necesar pentru desfășurarea unei activități sezoniere în zonele de litoral sau în punctele centrale ale orașelor sau în zonele comerciale. Este un format mobil, pe roți, și se poate lega de mașină ca o remorcă, fiind astfel ușor de mutat oriunde în funcție de perioada anului.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Conceptul mizează să atragă atenția prin designului unic al barului, existând și variante sub formă de portocală, pepene sau de căpșună. Produsele oferite sunt variate și diverse, cu un accent pe băuturi și produse naturale, proaspete, sănătoase și pe bază de fructe.

Produsele care se pretează a fi vândute într-un astfel de bar sunt în principal cele răcoritoare: fresh-uri și smoothie de fructe cu gheață, sucuri preparate cu extractorul, sucuri de fructe ready mare, limonadă, snack-uri, înghețată, granite, cafea rece, cocktailuri etc.

Ulterior, firma producătoare a scos pe piață același format într-o variantă mai mare. Este un bar și chioșc ce poate fi amplasat în centre comerciale, gări, aeroporturi, zone de shopping.

Inițial, firma producătoare l-a propus în franciză, dar din cauza unor modificări ale legislației a fost nevoită să modifice termenii acordurilor încheiate cu francizorii, sub formă de chirie. Actualmente se vând și pe piața liberă la prețul de câteva mii de euro și pot reprezenta un punct de pornire pentru un mic business estival.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *