Ferrero anunță lansarea a cinci noi produse, printre care și o clătită în categoria frozen bakery, alături de brioșe și croissante. Compania care produce și crema Nutella a preluat și două start up-uri din sectorul batoanelor proteice

Ferrero anunta lansarea a cinci noi produse foto: informacibo.it

După achizițiile start up-urilor Eat Natural și Fulfil, compania italiană Ferrero își consolidează prezența pe piața batoanelor și anunță lansarea în total a cinci noi produse, care se vor adăuga la portofoliul actual, anunță ziarul Il Sole 24 Ore.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Seria lansării noilor produse începe cu sectorul de frozen bakery, continuă cu tablete de ciocolată, biscuiți cu ciocolată, batoane cu ciocolată, și se încheie cu noul Kinder Crispy, care își propune să devină unul din produsele iconice al mărcii.

Noile produse au fost anunțate în cadrul primului Innovation Day al grupului, ele fiind dezvoltate prin îmbinarea experienței industriale a gigantului italian cu noile competențe dobândite de-a lungul anilor grație campaniei de achiziții demarate în urmă cu un deceniu.

Care sunt cele cinci noi produse

Seria noutăților o deschide brandul Nutella, adăugând o nouă linie în sectorul produselor de patiserie congelată, unde sunt deja prezente brioșele și cornurile: este vorba despre Nutella Crêpe, rezultat al unui parteneriat industrial inițiat de grup.

În segmentul batoanelor proteice, de fructe și cereale – un nou domeniu în care Ferrero a decis să intre după achizițiile Eat Natural și Fulfil – a fost prezentată Eat Natural Fetta alla Frutta, o linie de batoane moi, cu foarte puține ingrediente, în variantele cu arahide sau alune de pădure.

Noutățile privesc, mai departe, și marca Kinder, care lansează biscuiții Kinder Duo, alături de Kinderini și Nutella Biscuits, pentru a extinde oferta de gustări potrivite pentru pauza de masă. Sub aceeași marcă, Ferrero lansează Kinder Crispy, care promite să devină un nou clasic în familia de snackuri Ferrero.

În ceea ce privește gama Ferrero Rocher, compania a decis să completeze gama tradițională de praline cu o linie de tablete de ciocolată neagră, destinate momentelor de consum mai informale.

„În Italia, inovația urmează două direcții, împărtășite de întregul grup: consolidarea poziției noastre de lider în domeniul de bază pe care îl ocupă pe piață, definit de branduri iconice și apreciate, și extinderea către noi segmente, inclusiv prin lansarea unor mărci noi”, a declarat Fabrizio Gavelli, președinte și director general al Ferrero Commerciale Italia.

Noua linie de produse este deja disponibilă, în unele cazuri, pe alte piețe ale grupului din afara Italiei, și reflectă ambiția Ferrero de a deveni principala companie din industria produselor ambalate de larg consum, acoperind întregul spectru – de la alimente „healthy” până la delicii indulgente, de la biscuiți la snackuri.

Piața italiană, evaluată la circa 1,5 miliarde de euro, este a treia ca importanță pentru companie, după cele din Statele Unite și Germania. În Italia, Ferrero operează șase fabrici, printre care cea din Alba, unde se produc zilnic 24 de milioane de praline Ferrero Rocher pe trei linii de producție.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *