Fanii Chipotle au criticat lanțul de restaurante pentru o presupusă politică de cântărire a porțiilor servite în locațiile sale. Un videoclip controversat postat pe rețeaua X arată un client observând noua metodă a Chipotle în acțiune – în timp ce CEO-ul companiei se confruntă cu numeroase reacții negative pentru reducerea porțiilor, scrie cotidianul britanic thesun.com.
Filmarea arată un angajat Chipotle punând un preparat pe cântar pentru a determina cât de mult să adauge în el. Văzând că deja pusese suficient, angajatul a renunțat să mai adauge, fapt care a stârnit un val important de critici.
Videoclipul a stârnit un val de critici și a fost vizionat de 72.000 de ori în doar două ore. Compania fusese deja acuzată anterior pe rețelele sociale că a redus dimensiunea porțiilor. „Când Chipotle s-a deschis prima dată, făceau boluri grozave! Acum reduc porțiile,” a criticat un fan pe TikTok. „Serios, rezolvați asta, oameni buni, pe bune! Mi s-a întâmplat deja de cinci ori și nu m-am mai întors pentru că simt că nu primesc ceea ce plătesc,” a scris un alt utilizator indignat.
Întâmplarea, nu tocmai fericită pentru imaginea companiei, vine într-un moment în a fost nevoită să crească prețurile cu 2% pe întreg teritoriul american, în contextul creșterii costurilor materiilor prime: carne, brânteturi, avocado. Dar, în același timp, într-un moment în care statisticile arată că oamenii își limitează ieșirile în oraș la masă.
În plus, revolta a fost amplificată, iar disputele sunt departe de a se fi terminat. Mai multe videoclipuri TikTok făcute de clienți înfățișează angajați Chipotle care umplu bolurile atunci când sunt filmați. Însă, comparând bolurile umplute când angajații sunt filmați cu celealte, apar diferențe.