Kaufland a lansat campania „Supereroii FRESH”, un proiect educativ dedicat copiilor, menit să transforme alimentația sănătoasă într-o aventură interactivă. Campania are loc simultan în toate magazinele Kaufland din România și Republica Moldova, punând accent pe importanța consumului de fructe și legume proaspete.
Prin intermediul unor personaje fantastice – Broccolius, Măruș, Carrota și Cireșica – copiii sunt invitați să descopere beneficiile unei alimentații echilibrate. Oferta de produse proaspete din cadrul campaniei include peste 270 de articole în magazinele Kaufland din România și peste 130 în cele din Republica Moldova.
„Am creat o experiență completă, atât în magazine, cât și în mediul digital, pentru ca cei mici să se bucure de o aventură care ne dorim să îi inspire să aleagă fructe și legume proaspete. Superputerea vine din prospețime, iar prin această campanie îi ajutăm să o descopere într-un mod care îi apropie de alegeri mai bune. Supereroii FRESH vorbește pe limba copiilor – prin joacă, culoare și personaje în care se pot regăsi cu ușurință”, a declarat Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova.