Vânzările de sărbători din SUA ar urma să crească în cel mai lent ritm din ultimii şase ani. Pe fondul scăderii veniturilor, vânătoarea de chilipiruri vizează inclusiv produse alimentare şi bunuri de casă

vanzari sarbatori Sursa foto: Pexels

Vânzările de sărbători din SUA ar urma să crească în cel mai lent ritm din ultimii şase ani, potrivit datelor publicate de firma de consultanţă Deloitte, deoarece inflaţia persistentă şi economiile epuizate îi fac pe cumpărători mai cumpătaţi pentru perioada de cumpărături extrem de importantă, transmite Reuters, transmite News.ro. Vânzările cu amănuntul de sărbători vor creşte probabil între 2,3% şi 3,3% în perioada noiembrie 2024-ianuarie 2025, totalizând până la 1,59 trilioane de dolari, potrivit raportului, faţă de o creştere de 4,3%, la 1,54 trilioane de dolari, consemnată anul trecut.

De ce sunt importante aceste vânzări pentru comercianți

Vânzările din sezonul sărbătorilor reprezintă în general mai mult de jumătate din veniturile anuale ale comercianţilor cu amănuntul din SUA. Un sezon mai scurt din acest an – cu doar 27 de zile între Ziua Recunoştinţei şi Crăciun – i-a determinat pe retaileri să lanseze reduceri promoţionale mai mari la începutul sezonului.

Context

Consumatorii din toate categoriile de venituri au fost afectaţi de economiile personale mai scăzute, care au scăzut la aproximativ 3,4% în ultimele luni, comparativ cu o medie de 3,8% în luna iunie a acestui an, potrivit raportului. Clienţii ar urma să înceapă vânătoarea de chilipiruri devreme, căutând reduceri suplimentare în diferite categorii, inclusiv produse alimentare şi bunuri de casă, pe măsură ce îşi restrâng cheltuielile.

Deloitte se aşteaptă ca vânzările prin comerţul electronic să crească în intervalul de 7%-9% în sezonul de sărbători 2024, totalizând până la 294 de miliarde de dolari, comparativ cu creşterea de 10,1%, la 270 de miliarde de dolari, anul trecut. Vânzările în magazinele fizice sunt aşteptate să crească între 1,3% şi 2,1%, până la 1,3 trilioane de dolari în următorul sezon al sărbătorilor, comparativ cu o creştere de 3,1%, până la 1,27 trilioane de dolari, în urmă cu un an.

”Datoria în creştere pe cardurile de credit şi posibilitatea ca mulţi consumatori să-şi fi epuizat economiile din perioada pandemiei vor influenţa probabil creşterea vânzărilor în acest sezon, în comparaţie cu cel precedent. Prognoza noastră indică faptul că vânzările de comerţ electronic vor rămâne puternice, deoarece consumatorii continuă să profite de ofertele online pentru a-şi maximiza cumpărăturile”, a declarat Michael Jeschke, liderul Deloitte Consulting Retail & Consumer Products.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *