FOTO-VIDEO | Imprimanta care „scrie” pe cafea și deserturi, vedeta evenimentelor din HoReCa: „Este wow, ne place și este ceva inedit”

Cafea și macaron imprimate cu logo-ul G4Food Sursa foto: G4Food

O nouă tendință câștigă teren în industria evenimentelor și HoReCa: inscripționarea produselor alimentare cu mesaje, logo-uri sau fotografii, direct pe spuma cafelei, prăjituri sau chiar pe chifla unui burger. În spatele acestei inovații stă o imprimantă cu tuș alimentar.

„Este un aparat care folosește un tuș alimentar, avizat pentru consumul public, și care poate inscripționa diverse produse precum spuma de lapte de la cafea, macarons, prăjituri, înghețată, în general produse plane, cu suprafață deschisă la culoare”, a explicat Iulius Iancu, proprietarul unui astfel de aparat, pentru G4Food.

Aparatul, importat din Italia, funcționează cu un sistem laser și este capabil să imprime aproape orice imagine sau mesaj ales de client. În doar câteva secunde, rezultatul este vizibil direct pe produs: „Se poate pune sigla pe un pahar de cafea, un burger, o prăjitură. Am făcut chiar și pe chifla de la burger. Sunt trei dimensiuni posibile ale imaginii, în funcție de suprafață”.

Cafea imprimată cu logo-ul G4Food
Sursa foto: G4Food

„Este ceva nou, ne place și este inedit”

Clienții provin din medii diverse, de la nunți, botezuri și petreceri private, până la conferințe și evenimente corporate. Reacțiile sunt pe măsura efectului vizual: „Este wow! Este ceva nou, ne place și este inedit”, spune Iancu.

Tușul folosit este tot de proveniență italiană și are toate avizele europene necesare pentru a fi utilizat în alimentație publică. Tehnologia a fost deja testată și prezentată în diverse contexte, atrăgând atenția prin versatilitate și impactul pe care îl creează în rândul participanților.

Interviul a fost transcris cu ajutorul Vatis Tech

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *