O lecție antreprenorială dar și o lecție de viață, aceea că un faliment e doar un punct și de la capăt. Enes Seker, un tânăr antreprenor HoReCa de origine turcă din Germania, pusese inițial pe picioare o franciză numită Royal Donuts, începând din 2018. Rețeaua cuprindea circa 250 de puncte în toată Europa, însă din mai multe motive a dat faliment.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
„Cauza falimentului ține și de comportamentul schimbător al consumatorilor, deși inițial am fost primiți cu brațele deschise, inclusiv datorită topingurilor delicioase care le puneam pe donuts”, explică el într-un interviu.
Mai nou, a meșterit o altă idee, care are deja un mega succes pe rețelele de socializare, pe care le folosește pentru teasing, într-o strategie de marketing foarte bine pusă la punct. Nici măcar nu a deschis încă un punct de vânzare și are deja sute de mii de followers pe fiecare dintre rețelele mari.

Care e ideea? Genială, în simplitatea ei: are formă de pizza, e făcut din aluat foitaj, dar are desupra toppinguri care duc cu gândul la pizza, la cheeseburger, la mâncare asiatică. O idee pe care vrea să o folosească pentru a reveni în industria HoReCa, după faliment. Se numește Crusty Slices produsul pe care se pregătește să îl lanseze, la fel și conturile de pe rețelele sociale.
Ca o felie de pizza dar fragedă multe ore la rând
„Aluatul nostru este preparat în manieră tradițională, dar are formă triunghiulară, ca o felie de pizza. Se poate mânca și după 8 ore după ce a ieșit din cuptor, rămâne foarte fraged datorită concentrației mari de unt. Toate ingredientele sunt proaspete”, explică el produsul pe care încă îl pune la punct.
Ca toppinguri: în stil pizza, cu sos de roșii și burrata; cu pastrami, muștar cu miere și muștar de Dijon, ierburi aromatice; ton, maioneză cu wasabi, susan, ardei iute; cu cheeseburger vegan, brânză cheddar, sos barbecue, castraveți murați.
Pe lângă ele, și câteva variante dulci: cu cremă de fistic, nutella, pastă kataifi turcească, cookie. Fiecare dintre ele, în oricare dintre versiuni, la prețul de 8,6 euro bucata.
O altă găselniță de marketing: în paralel cu intuiția legată de produs, a cumpărat un cont deja existent pe una din rețelele sociale importante, al unui brand de modă cu urmăritori din targetul tânăr. I-a schimbat numele și îl folosește deja în noua sa aventură, acum pe punctul să își deschidă porțile pentru public, după ce o vreme a fost doar virtuală.