Idei HoReCa: Aluat foitaj de calitate, triunghiular ca o felie de pizza, cu toppinguri intrigante. Intuiția de succes a unui antreprenor de origine turcă din Germania

idei horeca, toppinguri, aluat foietaj, pizza, pastrami, cheeseburger, ton, idee antreprenoriala foto: facebook.com/Enes-Seker

O lecție antreprenorială dar și o lecție de viață, aceea că un faliment e doar un punct și de la capăt. Enes Seker, un tânăr antreprenor HoReCa de origine turcă din Germania, pusese inițial pe picioare o franciză numită Royal Donuts, începând din 2018. Rețeaua cuprindea circa 250 de puncte în toată Europa, însă din mai multe motive a dat faliment.

„Cauza falimentului ține și de comportamentul schimbător al consumatorilor, deși inițial am fost primiți cu brațele deschise, inclusiv datorită topingurilor delicioase care le puneam pe donuts”, explică el într-un interviu.

Mai nou, a meșterit o altă idee, care are deja un mega succes pe rețelele de socializare, pe care le folosește pentru teasing, într-o strategie de marketing foarte bine pusă la punct. Nici măcar nu a deschis încă un punct de vânzare și are deja sute de mii de followers pe fiecare dintre rețelele mari.

Foto: facebook.com/Enes-Seker

Care e ideea? Genială, în simplitatea ei: are formă de pizza, e făcut din aluat foitaj, dar are desupra toppinguri care duc cu gândul la pizza, la cheeseburger, la mâncare asiatică. O idee pe care vrea să o folosească pentru a reveni în industria HoReCa, după faliment. Se numește Crusty Slices produsul pe care se pregătește să îl lanseze, la fel și conturile de pe rețelele sociale.

Ca o felie de pizza dar fragedă multe ore la rând

„Aluatul nostru este preparat în manieră tradițională, dar are formă triunghiulară, ca o felie de pizza. Se poate mânca și după 8 ore după ce a ieșit din cuptor, rămâne foarte fraged datorită concentrației mari de unt. Toate ingredientele sunt proaspete”, explică el produsul pe care încă îl pune la punct.

Ca toppinguri: în stil pizza, cu sos de roșii și burrata; cu pastrami, muștar cu miere și muștar de Dijon, ierburi aromatice; ton, maioneză cu wasabi, susan, ardei iute; cu cheeseburger vegan, brânză cheddar, sos barbecue, castraveți murați.

Pe lângă ele, și câteva variante dulci: cu cremă de fistic, nutella, pastă kataifi turcească, cookie. Fiecare dintre ele, în oricare dintre versiuni, la prețul de 8,6 euro bucata.

O altă găselniță de marketing: în paralel cu intuiția legată de produs, a cumpărat un cont deja existent pe una din rețelele sociale importante, al unui brand de modă cu urmăritori din targetul tânăr. I-a schimbat numele și îl folosește deja în noua sa aventură, acum pe punctul să își deschidă porțile pentru public, după ce o vreme a fost doar virtuală.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

foto: facebook.com/Enes-Seker

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *