CEO-ul Agroland, Horia Cardoș, spune că s-a apucat de afaceri încă din facultate, iar faptul că era student în Timișoara, la granița cu fosta Iugoslavia, a fost un mare atu.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
„Timișoara totdeauna a fost un oraș antreprenorial și înainte de căderea comunismului. Vindeam si cumpăram tot ce puteam de la sârbi: de la jeanși, la discuri. Alte centre universitare nu aveau avantajul ăsta. Iar noi reușeam așa să ne întreținem. Revoluția m-a prins in Timișoara și am fost martor la istorie.
Întâmplarea a făcut să ajung în businessul acesta. Am avut destul de multe dificultăți de la început, dar, după mulți ani, am reușit să dezvoltăm un model de magazin, pe care, ulterior, l-am francizat și astăzi am ajuns la 250 de magazine Agroland!”, a declarat CEO-ul companiei, în cea mai recentă ediție a producției G4Food „Agricultura în schimbare”.
Din pacate dl nu stie sa faca comert . . Locuiesc langa un punct de desfacere Agroland Bine aprovizionat , personalul amabil . In afara de preturile mai mari decat in alte magazine durerea mea sunt florile . Sunt aduse multe , frumoase dar pretul este prohibitiv . O floare aici costa cel putin dublu fata de alte magazine . Este dreptul lor sa puna ce pret doresc dar cand vad ca florile se usuca pt ca nu se cumpara si nu exista nicio reducere pentru ele mi se pare crima cu premeditare . L-as trimite pe dl sef la cursuri de management la retaileri poate invata ceva .