Aplicația Tazz deținută până recent de eMAG urmează să dispară, iar noii proprietari, finlandezii de la Wolt, vor muta platforma de livrări de mâncare pe o nouă aplicație, notează Economedia.
„Tazz devine Wolt. Toate lucrurile pe care le îndrăgeai pe Tazz se mută pe Wolt”, anunță compania finlandeză, care a anunțat anul trecut că va prelua platforma românească de livrări de mâncare, deținută de eMAG.
Utilizatorii se vor putea conecta în platformă cu aplicația eMAG și contul Tazz va deveni automat cont Wolt. În plus, noua platformă va păstra beneficiile contului genius, creat de eMAG, care implică livrare gratuită, dacă utilizatorii îl dețin.
Metodele de plată vor salvate fi transferate. În schimb, istoricul comenzilor nu va fi migrat.
Utilizatorii care se mută pe noua platformă primesc o serie de beneficii de bun-venit: voucher de 25 lei pe Tazz și voucher de 25 lei pe Wolt.
Noua platformă aduce o serie de noutăți. De exemplu, va putea livra produse de la doi parteneri în aceeași comandă, ceea ce nicio altă aplicație din România nu face, în prezent.
Pe platforma Wolt se vor muta momentan „peste 10.000 de parteneri”, restaurante și magazine.
Tazz operează în peste 35 de orașe din România și are o echipă dedicată de 260 de persoane
Wolt, platformă de comerț local de origine finlandeză, are circa 12.000 de angajați și are în spate grupul american de livrări DoorDash. Compania a anunțat în octombrie 2024 că urmează să preia Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
„Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc și un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt. Asta s-a datorat echipei foarte bune din spate și investiției eMAG, fără de care nu am fi ajuns aici. Ca pas următor, unirea forțelor cu Wolt reprezintă o oportunitate extraordinară”, a declarat Alin Șerban, CEO Tazz.
Tazz operează în peste 35 de orașe din România și are o echipă dedicată de 260 de persoane. În ultimii ani, platforma a crescut rapid, oferind o selecție puternică de restaurante, parteneri din zona de supermarket și retail, precum și comercianți locali.
Tazz este, de asemenea, membru al programului eMAG Genius, care oferă clienților beneficii premium precum livrare gratuită și acces la oferte exclusive. Wolt și eMAG au încheiat un parteneriat prin care asigură clienții Tazz că se vor putea bucura în continuare de beneficiile programului Genius.
„În 2019, eMAG intra în acționariatul Tazz, o platformă 100% românească din Timișoara, cu ambiția de a o dezvolta și transforma în lider pe segmentul de livrare la domiciliu. Am văzut de atunci potențialul acestui business și dorința mare a echipei de a crește într-un ritm accelerat. Împreună am creat o poveste de succes de care suntem foarte mândri, care a crescut de la 100 la 10.000 de parteneri, iar astăzi este pregătită să treacă la nivelul următor. Tazz va rămâne parte din Genius, prin oferte foarte bune și livrare gratuită de la restaurante și supermarket”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG Group.
Miki Kuusi, CEO Wolt și Head of DoorDash International, a adăugat că „România este o piață cu mare potențial”.