Zelateria
gust, amintiri și atitudine
gust, amintiri și atitudine
Zelateria este un brand autentic și inovator, un nume care reflectă pe deplin diversitatea și experiențele memorabile pe care le oferă în toate liniile de business pe care le acoperă: Laboratorul de cofetărie, Braseria (Aviatorilor 65, București), Divizia de evenimente Private și Corporate și Gelateria Zelato (în parcul Regele Mihai I).
Fondată de Ana Consulea, încă din 2014, odată cu deschiderea laboratorului artizanal, initial sub numele Zexe, urmată în 2016 de lansarea Zexe Braserie și în 2020 a diviziei de înghețată artizanală – Zelato, compania marchează în 2024 o nouă etapă în evolutia afacerii și devine Zelateria, după un amplu proces de rebranding.
Zelateria înseamnă mai mult decât deserturi – este despre gust, amintiri și atitudine – despre momente care surprind și rămân adânc întipărite în memoria gustativă și emoțională a clienților, fiecare interacțiune cu brandul fiind gândită ca o experiență desăvârșită, adaptată perfect nevoilor fiecăruia.