O companie germană produce plase din celuloză în culorile drapelului Franței/Acestea sunt folosite pentru a ambala ceapa și usturoiul, înaintea Jocurilor Olimpice de la Paris

Franta, ceapa, usturoi, ambalaj foto: freshplaza.com

Producătorul german de ambalaje, CompoPac, a conceput o plasă de celuloză, în cele trei culori ale drapelului național francez, în perspectiva Jocurilor Olimpice organizate anul acesta la Paris, în perioada 26 iulie – 11 august. După ce a făcut mai multe teste, compania, cu sediul în Leutershausen, se pregătește acum să facă primele livrări., anunță site-ul freshplaza.com

„În primul rând, vorbim de plase pentru usturoi și ceapă, pe care le oferim la dimensiune mică, dar și la o dimensiune mai mare. Totuși, am constatat că dacă plasa este mai mică, culorile steagului sunt mai vizibile. În consecință, aproximativ două – treimi din comenzile de până acum au fost pentru versiunea mai mică”, explică Michael Bandel, Managing Director CompoPac.

Cu acest nou concept, CompoPac răspunde și mândriei naționale a francezilor. Bandel: „Nu există doar satisfacția imensă de a găzdui Jocurile Olimpice, ci și mândria legată de apartenența la națiunea franceză, la cultura franceză, sentiment care acoperă și domeniul agricol, cu produsele din fructe și legume de origine franceză. Prin urmare, nu excludem ca ambalajul să fie folosit chiar și după Jocurile Olimpice”.

Plasa de celuloză este deja utilizată de furnizorii importanți de pe piața de retail franceză. Conceptul ar putea fi extins și la alte produse, cum ar fi citricele.

”Produsul, realizat 100 la suta din celuloză, se încadrează în tendința generală de a folosi ambalaje durabile, biodegradabile”, mai spune Bandel. În special în ceea ce privește evitarea ambalajelor din plastic și ecologice pentru fructe și legume, Franța este de câțiva ani un pionier în Uniunea Europeană. Totodată, problema utilizării ambalajelor eco devine din ce în ce mai presantă în alte țări europene, parțial din cauza legislației și reglementărilor privind ambalarea.

“Prin urmare, suntem deosebit de curioși să vedem ce țări vor fi deschise acestui concept. Nu este o întrebare dacă, ci care țări vor urma exemplul. Spania sau Italia, de exemplu, sunt opțiuni bune”.

 

foto: freshplaza.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *