Curiozități agrifood – 26 mai | Un supermarket din Țările de Jos are o casă de marcat pentru vârstnici/ Bătrânii conversează cu casierul și astfel se reduce fenomenul singurătății

casa de marcat pentru batrani singuri Foto: G4Food

O casă de marcat gândită pentru vârstnici, menită să încurajeze conexiunea socială și să reducă singurătatea – aceasta este inovatoarea „Kletskassa” a lanțului Jumbo din Țările de Jos. Este vorba despre o casă de marcat unde clienții sunt invitați să poarte conversații liniștite cu casierii, transformând rutina cumpărăturilor într-un moment de interacțiune umană ce sprijină sănătatea mintală și bunăstarea emoțională.

Integrată în campania națională „Unul Împotriva Singurătății”, inițiativa este deja prezentă în peste 200 de magazine și arată cum gesturi mici pot avea un impact semnificativ asupra calității vieții, creând spații calde și sprijinitoare pentru cei care au cea mai mare nevoie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *