Platforma de livrare rapidă Tazz, parte a grupului eMAG, va fi achiziționată de Wolt, un jucător important pe piața de comerț local cu origini în Finlanda, care operează în 28 de țări

Platforma de livrări Tazz, deţinută de eMAG, a fost achiziţionată de compania finlandeză Wolt Platforma de livrări Tazz, deţinută de eMAG, a fost achiziţionată de compania finlandeză Wolt

Platforma de livrare rapidă Tazz, parte a grupului eMAG, va fi achiziționată de Wolt, un jucător important pe piața de comerț local cu origini în Finlanda, care operează în 28 de țări. Tranzacția urmează să se finalizeze în următoarele luni, după obținerea aprobărilor necesare și îndeplinirea condițiilor de închidere, informează Ziarul Financiar.

Wolt, deținută de compania americană DoorDash, are o echipă de peste 12.000 de persoane și este cunoscută pentru tehnologia avansată.

Tazz s-a impus ca o platformă de încredere şi îndrăgită în România, cunoscută pentru experienţa sa locală şi relaţiile solide cu clienţii şi partenerii săi”, a declarat Miki Kuusi, CEO Wolt și Head of DoorDash International.

„Cunoaşterea profundă a pieţei pe care Tazz o are, alături de tehnologia şi excelenţa operaţională Wolt, creează un potenţial uriaş de a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi partenerilor din România”, a adăugat sursa citată.

După finalizarea tranzacției, platforma Tazz va fi integrată sub brandul Wolt, cele două companii angajându-se să asigure o tranziție lină pentru clienți, angajați și parteneri.

„Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc și un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt,” a subliniat Alin Șerban, CEO Tazz. „Wolt este cunoscut la nivel global pentru experiența de top oferită clienților, dar și pentru abordarea cu adevărat locală. Prin acest parteneriat, ne putem îmbunătăți serviciile și putem oferi o valoare și mai mare atât clienților, cât și partenerilor cu care lucrăm”.

Platforma Tazz a reușit să atragă o rețea extinsă de restaurante, supermarketuri și comercianți locali

Tazz, care activează în peste 35 de orașe din România și are o echipă de 260 de persoane, a înregistrat o creștere semnificativă în ultimii ani. Platforma a reușit să atragă o rețea extinsă de restaurante, supermarketuri și comercianți locali.

„În 2019, eMAG intra în acționariatul Tazz cu ambiția de a o transforma într-un lider pe segmentul de livrare la domiciliu,” a precizat Tudor Manea, CEO eMAG Group. „Astăzi, Tazz este pregătită să treacă la nivelul următor, dar va rămâne parte din Genius, cu oferte atractive și livrare gratuită de la restaurante și supermarketuri”.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *